Is er iemand die mooi kan tekenen en voor mij een voorbeeld kan tekenen van een tattoo die ik in mijn hoofd heb? Ik heb hem al jaren in mijn hoofd zitten maar nu wil ik hem dan eindelijk laten zetten. Krijg hem vanuit mijn hoofd alleen niet op papier... Iemand hier wel goed in?
De persoon die tattoo zet? Die zijn ontzettend creatief en weten precies hoe ze een tekening mooi kunnen omzetten naar een tattoo. Ga een keertje langs, misschien kunnen ze ook wel met andere ideeën komen.
Niet iedere tekening is geschikt als tattoo en daarom.kun je het beste naar je tattoeerder gaan en die vertellen wat je in je hoofd hebt.
Ja dat vind ik juist eng want als ik iets laat tekenen MOET ik hem daar laten tatoeeren anders kost het me geld zeiden ze... Zometeen kan ik het niet goed uitleggen ofzo
Maar dat is ook wel logisch natuurlijk. Waarom zoek je dan niet meteen een goede tattoeerder uit waar je m ook wilt laten zetten.
Ja weet wel bij wie ik hem wil laten zetten maar ben zo bang dat als de tekening niet is wat ik wil dat ik alsnog moet betalen ofzo... Vind het zo'n enge gedachte... Als ik daar nou met een tekening naartoe ga heb ik in iedergeval een idee en weet ik dat het goed komt...
Ik snap je wel. Je wil zeker eerst zien of de tekening dieje in je hoofd hebt ook echt mooi is op papier (en dus ook op je huid). Of begrijp ik je verkeerd? Helaas kan ik niet tekenen. Hoop dat je iemand vind.
Die mensen zijn zo goed in hun vak, zo ontzettend creatief. Als jij gewoon goed uitlegt wat je precies wilt kunnen hun dat prima op papier krijgen. Aanpassing kunnen na het tekenen altijd worden gedaan. En als je toch moet betalen ja.. risico van het vak... Dat heb je in elke branche
Een beetje fatsoenlijke tatoeëerder past hem dan aan, je wil iets hebben wat je mooi vindt je loopt er namelijk voor altijd mee.
Ja klopt... Ik vind het al eng dat er zoiets op mijn huid komt voor altijd laat staan dat hij dan ook niet helemaal mijn smaak is... Zit al 10 jaar met die tattoo in mijn hoofd en heb hem nooit durven zetten door dit... Heb hem nog nooit goed op papier kunnen krijgen dus ben bang dat een tatoeëerder dat ook niet kan... Hoe creatief ze ook zijn, het zit in mijn hoofd en als ik het niet goed kan uitleggen ben ik de pineut natuurlijk...
Mijn zusje Die ontwerpt de hele sleave van mijn andere zus Ze doet grafische vormgeving.. kan goed tekenen. Weet alleen niet of ze het wil want ze is heel erg druk met school. Maar kan het haar vragen als ze wakker is (puber ligt nog steeds te stinken in bed )
Bedenk wel dat een tattoo nooit echt helemaal precies zoals in jouw hoofd kan worden he.. het wordt wel op huid "getekend" Wat wil je hebben? Leg eens uit? Als je het zo eng vind om iets voor altijd op je huid te hebben ben ik bang dat een tattoo zetten niet zo'n goed idee is. Ik heb meerdere tattoo's en ik vind 3 ervan heel mooi en 1 is mislukt, al had de artist m wel heel mooi getekend dat is dan echt "pech" en ik zit er verder niet mee, ga m wel laten coveren over een tijdje.
Neuh zo lastig is het niet, het is een roos met daaromheen prikkeldraad en een bepaald aantal doornen. Deze staan dan symbolisch voor een aantal dingen in mijn leven. Kan alleen nergens een afbeelding vinden die ik helemaal het einde vindt terwijl er wel genoeg rozen met doornen te vinden zijn op het internet dus ben bang dat ik iets heel aparts zoek...