Ik word even gek..!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DvS, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    kan t niet erge zuigbehoefte zijn; dat hij dan tevreden is als je hem zijn flesje geeft omdat hij dan in zuigbehoefte voorzien wordt...

misschien je pink in zijn mondje doen of een speentje???of hopen dat ie zijn duimpje snel vind?

2. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik had op internet al gekeken wat het precies is en daar heeft het inderdaad ook veel van weg!

@ Tinkerbel: Zuigbehoefte is inderdaad ook redelijk hoog, hij heeft een speentje.

Hij ligt nu lekker te slapen. Moet hem tussen 23.00/00.00 weer wakker maken denk ik. Dat is wel lastig als hij net lekker ligt maar dan slaapt hij vanacht verder door.

3. 078mama

078mama Niet meer actief

1 voordeel als het de 5 weken sprong is, het gaat heeeeel snel weer over! Waarschijnlijk al morgen of overmorgen. Succes

4. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Hoop het!! :)

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ok, ik ben natuurlijk ook maar een leek op babygebied, maar het lijkt op de 5 weken sprong. Onze dochter zit er sinds 3 dagen middenin :( Overdag is er niets aan de hand, maar vanaf 17:00 uur begint het gejammer en gehuil. Ze wilde in ene 's avonds niet meer in haar bedje, als ik haar er slapend in leg wordt ze meteen wakker en begint ze weer te huilen..... 's avonds ligt zu nu dus bij mij op schoot op de bank te slapen. Ben vannacht tot 1:30 bezig geweest om haar in bed te krijgen :x Hoop dat het snel over gaat!!

Heb je het boek "Oei, ik groei"? Ben normaal niet zo van de "opvoedingsboeken" maar ik vond het toch wel herkenbaar (en dus ook een beetje geruststellend).

Sterkte!!!

6. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    ook wij kregen te horen dat het de eerste dag na de osteopaat goed zou gaan en daarna weer een stuk heftiger kon worden, maar er werd ook gezegd als het heel erg werd konden we gewoon contact opnemen, ik denk dat je dat moet doen, even aangeven hoe en wat en wellicht bevestigd hij het wel...
    Wens je veel sterkte en succes met bellen
    angelique

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meid,

Ik hoop dat het ondertussen alweer wat beter gaat. Ik heb heel wat verhalen van mijn moeder gehoord, mijn zusje is namelijk een echte huilbaby geweest. Het eerste jaar huilde ze elke dag van 23.00 uur tot 06.00 uur. Dus toen ik mijn moeder vertelde dat we voor ons eerste kindje gingen heeft ze me alles in "geuren en kleuren" verteld.

Als het huilen nou blijft zou je misschien kunnen overwegen dat je man het een dagje van je overneemt? Als die mogelijkheid er is natuurlijk. Verder heb ik niet veel tips sorry, kwam je alleen even sterkte wensen!

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Julie is denk ik ook aan haar eerste sprongetje bezig...eigenlijk precies hetzelfde verhaal! Overdag gaat het wel, maar eind van de middag begint het gejammer en gehang. Als ik haar pak en tegen me aan hou is het goed... leg ik haar slapend in haar wiegje, ligt ze binnen een minuut weer te huilen net zolang tot ik haar maar weer oppak. Het huilen is anders dan haar huiltje als ze bv krampjes heeft. Het enige wat je denk ik kan doen, is troosten-troosten-troosten! Ik merk dat Julie ook rustiger wordt door mijn stem. Ik zit haar dus ook al voor te lezen, hoe klein ze ook is, het helpt wel iets!

Succes ermee!

Deel Deze Pagina