Ik snap dr helemaal niets meer van! Vorige week (cq. dag 10/11 van mn cyclus) had ik steken in mn liezen dus ik dacht : Jep, mn eisprong, balen want mn ventje was weer van huis.. Maar nu gisteren: we lagen heerlijk in ons bedje, ik ga even naar het toilet en húh veel rekbaar slijm! (Ik heb het nog nooit zo duidelijk waar genomen, en vorige week bij die steekjes had ik het niet..) Alleen dit was dag 15 volgens mij van mn 26 of 27-daagse cyclus (natuurlijk hebben we het meteen gedaan haha ) maar nu wilde ik weten wat lijkt nou het meest waarschijnlijke qua wanneer mn eisprong was? Mn NOD is trouwens 14 april
Ik heb eeb cyclus van 28 dagen en mijn eisprong heb ik op dag 15. En inderdaad ook merkbaar aan mijn afscheiding. Dus denk dat je van t weekend je ei hebt gehad!
Ah super! Dan ben ik toch echt even heel blij! Maar ook weer een dubbel gevoel, want dan snap ik er helemaal niets meer van wat betreft mijn berekeningen want die kloppen dan dus helemaal niet! Nou, duimen deze maand dan maar!
Anders kun je altijd ovulatie-testen gaan gebruiken. Dan spot je je ei, en weet je zeker dat je goed klust!
Ja, en die testen worden nu toch wel heel verleidelijk, we wilden het graag zonder doen.. Maar bij nader inzien zal ik het toch maar gaan doen denk ik, het is zo vaag allemaal.