Hey Felice!!!! VOrige week zitten wij nog samen te sparren over onze gelijke cyclussen en gynaecoloog bezoeken en NU..... ZIJN WE SAMEN ZWANGER! Ik kwam er van de week ook achter dat ik zwanger ben. De enige eisprong in 113 dagen en die was gewoon raak!!! Hoe fantastisch! De pillen van de gyn liggen boven op me te wachten maar dat hoeft niet meer!!! Gefeliciteerd meis!!!! Wat superleuk om zo gelijk met iemand op te gaan, hahaha!! Liefs, Lies
WOOOOW liescakes! Dat is echt geweldig meid!!! Ongelooflijk dit.....allebei maar 3 menstruaties en dan dezelfde week zwanger, dat kan toch niet ! Ik ben echt ontzettend blij voor je en laten we er samen volop van genieten !!!
Haha hij is suuuuper blij was helemaal verbijsterd!!! Zit nu aan z'n 4e biertje om het te verwerken volgens mij haha
Super leuk al jullie reactie's! Het is inderdaad een ongelooflijk mooi kerstkado, vooral gezien mijn cyclussen We dwarrelen allebei nog rond in huis zovan 'HUH'! Maar langzaamaan begint het te landen Ik merk wel dat ik nog een beetje sceptisch ben en denk van 'als het maar goed gaat ', maar dat hoort er vast allemaal bij! Nogmaals: bedankt voor alle lieve reactie's!
ik kan me perfect inbeelden hoe je je voelt! ik heb / had ook cyclussen van rond de 80 dagen ... verschrikkelijk he als je zo lang moet wachten, en je hebt zoveel minder kans! een hele dikke proficiat