Zwangerschapsymptomen, test Negatief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zar, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zar

Zar Nieuw lid

15 dec 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik denk dat ik zwanger ben omdat er vanalles aan mijn lichaam veranderd. Alleen test ik negatief.

Ik heb last van:
    - Misselijkheid, vooral snachts en smorgens (op lege maag)
    - Mijn borsten zijn groter, gevoeliger, tegels zijn donkerder en ook groter, en rond mijn tepels komen er steeds meer bultjes
    - Rugpijn
    - Sommige dingen vind ik heel vies of stinken, terwijl ik dat eerst niet had.

Ben nu 1 dag overtijd, dit is de 5e poging om zwanger te worden.

:( Heeft iemand dit ook meegemaakt?

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Het kan zijn dat je wat trager HCG aanmaakt. Welke test heb je gebruikt? Ik weet verder niet of je nu ook 5 maanden van de anticonceptie af bent? Het zou dan ook nog ontpillen kunnen zijn..

Groetjes Patricia

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Al die klachtjes kun je ook krijgen als je ongesteld moet worden. Het zegt helaas niks, er zijn niet echt klachtjes die je alleen bij een zwangerschap hebt. Ook kan je cyclus wisselend zijn, zo varieert de mijne tussen 28 en 31 dagen. Misschien is je eisprong iets later geweest, waardoor je officieel nog niet overtijd bent?

Het kan dus nog beide kanten uit, spannend.

4. Zar

Zar Nieuw lid

15 dec 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 6 maanden met de pil gestopt, maar eigelijk is mijn cyclus altijd precies 28 dagen of soms 1 dag eerder.

Ik wacht het gewoon af.

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Zar ik wil je niet ontmoedigen maar ik has dit vorige maand ook, en was er heilig van overtuigd sat ik zwanger zou zijn ondanks dat vele vele testje die allemaal negatief waren.
    Gek werd ik van mezelf.
    En ik werd ongesteld.

Het kan zijn dat je zwanger bent maar het kan ook zijn dat je morgen of overmorgen ongesteld word.
    En anders nog maar een testje er tegen aan gooien met de geconcetreerde ochtendurine ;)

6. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hee Zar, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent en straks een mooie test in handen hebt.
    Maar helaas moet ik je vertellen dat ik dat elke maand had. Ik was er elke maand heilig van overtuigd dat ik zwanger was en voelde ook van alles. Helaas werd ik ook elke maand weer ongesteld, meestal een paar dagen later dan mijn NOD.
    Nu probeer ik me te richten op andere dingen en heb ik ook veel minder zwangeschaps kwaaltjes.

Maar nogmaals ik hoop natuurlijk dat t bij jou wel een zwangerschap is :)

groetjes catje

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik teste bij een van mijn zwangerschappen 3 dagen na NOD negatief,ik snapte er niks van,was nooit overtijd.De volgende dag nog een test gehaald(van een ander merk) en toen teste ik wel positief.Het kan dus nog alle kanten op!

Deel Deze Pagina