Alleen in eigen bed slapen: een fase?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sukkie, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Onze dochter heeft van de geboorte af aan overal geslapen. Bij iedereen in bed, in de kinderwagen in de woonkamer. Noem maar op. En sinds een week of zes wil ze alleen nog maar in haar eigen bed slapen. We hebben het echt geprobeerd, krijsen, huilen, toch even laten liggen, maar het werkt niet.
    Ik heb het idee dat dit met de eenkennigheidsfase te maken heeft. Wie heeft er ervaring mee?? Gaat dit over (please??) En wie heeft tips wat te doen. (komende tijd in eigen bedje laten slapen of blijven proberen?)

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre had ook ineens dat ze niet meer ergens anders wilde slapen, maar helaas is dit tot nu toe niet meer veranderd :( Ze wil alleen in haar eigen bed of in de maxicosie in de auto, maar verder nergens.. Ik hoop nog steeds op een oplossing... We hebben zelfs haar eigen schilderijtje al eens meegenomen naar bijv oma, maar nee hoor, maakt niks uit..

3. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Is er verder geen enkel kind wat hier last van heeft???:( Dan ga ik me echt zorgen maken....

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb hier zelf (nog) geen ervaring mee (thijs slaapt overal:D), maar hoor wel van aantal mensen dat hun kinderen dit ook hadden en dat dit geen fase was, maar dat het bleef:(.

5. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Nova slaapt ook alleen in haar eigen bed. Dit was al zo torn ze nog geen half jaar oud was en dat is niet meer veranderd.
    Ach het worden steeds minder slaapjes, dus dan is het niet erg meer om er voor thuis te blijven. Uiteindelijk is het toch het rustigst voor ze en rusten ze het beste uit.

Deel Deze Pagina