ivm hernia kan ik geen uitgebreide fotosessie houden in bijv. efteling zoals gepland was. de klachten nemen erg toe en omdat het toch al een lange dag wordt zit dit er gewoon niet in. we hebben al een fotograaf voor bij het gemeentehuis en feest savonds maar voor een echt sessie nog niks. nu konden we wel ergens terecht op 28 juni maar die prijzen vond ik belagelijk. het is enkel voor een paar fotos op een lokatie en dan zoiets als in een fotostudio thuis of bij hun thuis, meer gezinsfotos/portretfotos in trouwkleding. normaal betaal je bijv. 150 euro maar als hetgaat om trouwen is het ineens 300 of meer . ik zie hier veel mooie fotos voor bij komen van niet prof fotografen maar verder prima kwaliteit. wie kent een beginnend fotograaf of is dat zelf, woont omgeving tilburg en heeft de juiste middelen om een mooie fotosessie te maken en wat zijn de prijzen. wat zijn mijn wensen? enkele mooie fotos op dvd (bewerkt eventueel) van ons gezin en van mijn en partner samen en eventueel de kindjes samen in onze trouwkleding (als ze zinhebben). afdrukken etc is niet nodig. leuke achtergrond of gewoon simpel wit
Wij henbben een fotograaf die ook beginnend is.... alleen is onze prijs duurder omdat we de hele dag haar hebben... Je mag me pben.. Ze woont overigens in r'daal