Ik word gek denk ik.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sterre82, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Vorige week had ik een temp-kaartje laten zien waarbij mij temp aan het stijgen was en volgens FF mijn ei op de 12e dag was. Nu heb ik em bijgewerkt omdat mijn temp weer gestegen was in de laatste dagen en nu zegt FF ineens dat mijn ei op de 19e dag was. Ik snap er nu helemaal niks meer van, ik word gek. Willen jullie eens kijken en zeggen wat jullie denken?

Ik heb trouwens ook een beetje moeite met dat 'dry' 'sticky' etc...Wat houd dat nou eigenlijk allemaal in.
    Ik heb rond de 12e cyclusdag een 'prop' slijm verloren waarvan ik dacht dat het van mij eisprong afkwam.
    Ik heb de laatste dagen de stand van mijn baarmoeder proberen te voelen en toen kwam er echt wit slijm uit.
    Klinkt een beetje smerig allemaal maar ik probeer mijn lichaamstaal te begrijpen, sorry!

Liefs.

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik denk dat FF je kruis heeft verplaatst i.v.m. je Eggwhite. Deze gaaf je aan ná dag twaalf (waar eerst je kruis stond) en daarom is hij wat in de war denk ik.

Eggwhite: Vruchtbaar slijm = doorzichtig, kan er draden van trekken als bij eiwit.
    dry: Droog
    Sticky: Plakkerig = niet doorzichtig, vaak wat wittig slijm en niet zo rekbaar als Eggwhite.
    Creamy: Lijkt op crême = dus niet doorzichtig, komt vaak na je ongi.
    Watery: Waterig = lijkt op Eggwhite maar je kan er geen "draden" van trekken.

Hopelijk snap je het een beetje ;)

Bij de een is het slijm meer aanwezig als bij de ander dus staar je er niet blind op! Bij mij kan er op één dag ook verschillende soorten slijm voorkomen :(

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bedankt voor je uitleg! Heel fijn!
    Ik heb dat 'dry' etc maar weg gehaald omdat het inderdaad nogal verschild. Dan komt mijn ei weer op de 12e. Ben benieuwd, mijn temp is vandaag weer omhoog gegaan.
    Liefs!

Deel Deze Pagina