Ik word gek van al die vragen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Twinkle81, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Ik zou er proberen een beetje lollig over te doen. Ik beviel met 41+1 dus ik kreeg de laatste week ook continu berichtjes en telefoontjes. 'Niet vandaag bevallen he, we zijn de hele dag weg.' Ik zei dan gewoon dingen als: 'nee hoor, als het begint stop ik er nog wel even een kurk in totdat je terug bent'.

Dan kunnen ze erom lachen en zijn ze vaak even stil (tot de volgende dag :p)

Succes met je bevalling meid! Het duurt niet lang meer :).

2. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Haha mijn vader stuurde deze week ook of hij een biertje kon pakken, maar wij wonen met de auto +- 40 min van hun af en als het begint moeten mn ouders naar de kinderen komen ;)

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik heb trouwens al tegen mijn familie (nog niet tegen schoonfamilie) gezegd dat we pas gaan bellen als we daar klaar voor zijn. Het kan dus goed zijn dat we eerst een paar uurtjes gaan rusten. Ligt ook aan het tijdstip van de geboorte. Ze hoeven van mij ook echt niet aan mijn bed te staan terwijl ik nog gehecht word, bij wijze van spreken. Wijntjes, biertjes en dinertjes kunnen ze dus gewoon blijven doen.

4. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    En.........
    Alles nog rustig?? Hihi :D

5. littlelilly

21 sep 2014
    86
    0
    6
    Noord Holland
    Ik zou helemaal gek worden van al die vragen ....
    Wij bellen ook als we klaar zijn en een beetje zijn uitgerust en dan idd de directe familie.. Derest horen het de dag erna maar haha! Want ik denk niet dat we iedereen meteen op bezoek willen..
    Maar gelukkig is het voor ons nog niet zo ver! En kan ik er nog genoeg over na denken!
    Succes met de laatste loodjes!

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Lol, ja nog steeds :D
    @littlelilly, dank je

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

:D heeft jou omgeving mazzel:D

interesse is goed, maar dagelijks contacten valt bij mij onder stalken;)

Deel Deze Pagina