Griep en ineens niet meer zwanger voelen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door colo, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hoi Meiden,

Ik ben momenteel 15,3 weken zwanger en ik heb een fikse verkoudheid/griepje.
    Het vreemde is dat ik voordat ik ziek werd nog van alles voelde in mijn buik, bandenpijn, steekjes in baarmoeder etc. en nu ik ziek ben voel ik helemaal niets!
    Afgelopen woensdag nog het hartje horen kloppen, baarmoeder was goed gegroeid, alles zag er goed uit.
    Tot nu toe ook alle echos waren ok.
    Waarom voel ik nu ik zo verkouden ben dan helemaal niets? Het is net of ik heel niet zwanger meer ben, zo voelt het...ik maak me best zorgen ook al weet ik dat een verkoudheid of griep geen kwaad kan voor de baby maar toch...ik vind het zo raar.
    Net alsof alles daarbinnen even stilstaat zodat ik op kan knappen ofzo.
    Zijn er meer meiden die dit herkennen???
    Ik hoop dat jullie me kunne helpen.

Liefs Colo

2. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik zit zelf ook in een flinke verkoudheid en griep.. Gelukkig wat aan het einde denk ik.. Heb een week ellendig op bed gelegen... En toen ik me zo beroerd voelde was k ook totaal niet bezig met zwanger zijn.. Ik schrok omdat ik t ook niet echt meer voelde.. Ik denk dat je lichaam en geest niet met alles tegelijk bezig kunnen zijn en de focus dus op de griep ligt... Ik had in die week een echo en hij bewoog heel veel ook een goede hartslag... Sinds vandaag voel k me wat beter en ook weer meer zwanger.. Dus ik herken het helemaal! Beterschap meis!

3. beest

beest Actief lid

30 okt 2012
    126
    0
    0
    NULL
    Belgiƫ
    Ik heb net hetzelfde: ben nu ruim 15 weken en heb 5 dagen in m'n bed gelegen met de griep. Tot voor ik de griep kreeg was ik misselijk en opgeblazen, en plots niks last meer. Het is nu wel stilaan aan het terugkomen en de dokter zei me dat je normaal vanzelf minder misselijk wordt na 12 weken.
    Ik heb ook het hartje mogen horen toen ik op controle ging voor de griep dus ik zou me niet ongerust maken als ik jou was.

4. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik denk omdat na deze termijn je hormoonhuishouding veranderd.

5. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik had dat ook rond die termijn, je voelt je beeb nog niet en de kwaaltjes worden vaak wat minder (HCG wordt langzaam vervangen door progesteron). Dus het lijkt alsof er niks meer gebeurd. Zodra je je beeb begint te voelen en je buik echt goed begint te groeien krijg je dat gevoel wel weer terug!!

6. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    ik had ook periodes dat ik me dan wel en dan weer niet zwanger voelde..
    pijn en geen pijn..
    mijn vl zei.. je baarmoeder groeit.. de beeb is nu nog klein.. die zwemt lekker rond..
    en bij de eerste zwangerschap voel je meestal pas iets vanaf 18 weken of zelfs later.. dus als ik jou was zou ik er niet teveel over inzitten.. :)

Deel Deze Pagina