Alleen mijn moeder wilt constant aan mijn buik zitten. Mijn blote buik!!!:S Daar heb ik dus echt een hekel aan! Het is míjn buik! Maar mijn moeder zegt altijd: "Ik heb je gemaakt, dus ik mag overal aanzitten!" Ze wilt soms zelfs aan mijn borsten zitten, en dat wil ik écht niet! Mijn vader heeft ook de helft bijgedragen, die zit toch ook niet aan mij? (gelukkig) Lullige opmerkingen heb ik tot nu toe nog niet echt gehad. Alleen bij 20 weken zei iemand: "Ben je al 20 weken?? Oh.. en je ziet nog helemaal niets!" Stom mens.. ik zag haar sinds tijden weer, en ze was flink aangekomen, misschien moest ze haar frustraties botvieren Ik zei maar iets van: "Nee, mijn buik is inderdaad nog niet heel groot, fijn toch? Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af!" Altijd doen alsof je het zelf allemaal geweldig vindt! Ook al vind je sommige opmerkingen misschien niet heel erg leuk. Nu is mijn buik trouwens wel flink vind ik zelf.. Ook rare opmerking. Ex-stief-zus: "Je buik is niet erg groot hè?" Ik: "Vind je? Ik vind hem best groot hoor! Er zijn vrouwen die een kleiner buikje hebben dan ik!" Zij (heel boos) : "Oh! Ben je nu ineens de expert???" Vreemd hoor:s
Zich verwonderen hoe groot ze zijn.. Bah! Ik probeer me eigenlijk altijd weg te wurmen als ze me heel erg wilt knuffelen oid. Echt vervelend! Ze moet maar accepteren dat dit nu alleen voor mijn man is weggelegd
Hahaha Ik heb dus een vrouwelijke collega die het de eerste keer met 12 weken aan mijn buik zat. Ik was te overrompeld om er iets van te zeggen. De tweede keer was ik iets verder en ook op mijn hoedde. Zodra ze haar hand uitstak heb ik haar heel duidelijk gezegt dat ik daar niet van gediend ben. Echt vreselijk! Close familie en vrienden mogen wel maar dan graag wel vragen.
wat ik heel vreemd vind is dat ik nooit de gedachte of nood gevoeld hebt om een zwangere vrouws buik aan te raken. nooit in mijn leven en dat ook nooit gedaan. heel vreemd.
Hier ook van die buikvoelers de hele tijd...*zucht*...word er echt gestoord van. En inderdaad, al die vragen..pfff...en al die ongevraagde adviezen enzo...poeh...en als je zegt dat je niet weet wat het word staan ze je aan te kijken alsof je liegt...blijkbaar is dat niet meer normaal tegenwoordig dat je het een verassing wilt houden. Of dat ze de namen willen weten ...uhm...
Ik ben nog niet op de helft van wat ik nog moet, maar ook hier soms hele lullige opmerkingen. "Goh, ben je zwanger?" "Ja." "Hoever ben je inmiddels?" "Nou, 16/17 weken." "Goh, nou dan heb je ook al een flinke buik." "Tja, ik heb altijd een dikke buik gehad en nu hoef ik hem gelukkig niet meer in te houden!!!" Werkt geheid, mensen weten uit schaamte niet meer hoe snel ze schaapachtig moeten lachen! En verder: waarom zou je 'beleefd' moeten zijn als mensen lullige opmerkingen maken? Ik ben daar heel makkelijk in hoor! Mensen hebben zich niet met mij te bemoeien (ook niet als er geen hormonen in het spel zijn ) en dat zullen ze horen ook! Er hoeft niemand zomaar aan mijn buik te zitten en mijn vriend is daar ook heel duidelijk in naar bekenden (niet dat iemand uit onze omgeving het in zijn hoofd haalt om het ook maar te proberen, hahaha!) Mijn buik is van mij en van mijn vriend (en van de baby)!! En je moeder die vindt dat ze het recht heeft om aan je lijf te zitten?!?!?!?!??! sorry, maar daar wordt ik een beetje boos van..... Misschien moet je het eens terug doen (of is dat teveel een hormonale reactie??) dan weet ze ook eens hoe onprettig het is als iemand aan je borsten zit! (nu krijgt mijn vriend al een mep als ie er zonder goede reden aanzit, omdat ze mega-gevoelig zijn) Succes allemaal met de suffe opmerkingen, achterlijke reacties en vooral voor de meesten de laatste loodjes!!
Vind het wel vreemd dat mensen altijd aan zwangere buiken moeten zitten. Ik was laatst op mijn werk (weer ff om bij te kletsen) en zei een man (van zichzelf al een grote buik). 'Ik begrijp het niet waarom iedereen altijd aan zo'n buik moeten zitten, ze zitten toch ook niet aan mijn buik'. Vond het zo'n grappige opmerking! hahaha
Ik heb wel eens bij iemand aan de buik gezeten omdat diegene aan mijn buik zat. Kon die persoon direct eens voelen hoe intiem het is als er aan je buik gezeten wordt haha.