pff.. ik word echt helemaal gek... er zijn 2 cystes gevonden op mn eierstokken. ik heb primolut kuurtje gehad en nu de bloeding ervan. ik heb meestal wel pijn als ik ongesteld word maar t lijkt nu wel erger te worden. eerste dagen super erge rugpijn en nu ontzettende pijn in mn baarmoeder. lijken wel soort van weeën. het komt en wordt steeds erger en dan zakt t weer af.. ik heb vrijdag een echo om te kijken of de cystes wegzijn dus weet dat ik dat moet afwachten, maar hoop toch op een soort van herkenning? dit is gewoon niet fijn...
Mijn zus had een cyste van 12 cm op haar eierstok, die heeft ook echt op de grond gelegen van de pijn, iedere maand weer totdat het bleef komen en niet alleen maandelijks kwam. Vreselijk lijkt mij dat. Bij haar is die uiteindelijk met een kijkoperatie weggehaald. Ze had nog een cyste op haar andere eierstok die is gewoon vanzelf weggegaan gelukkig. Sterkte! Hopelijk gaan ze vanzelf weg, en daarmee de pijn ook.
Auw dat lijkt me erg pijnlijk... Ik heb wel een poosje elke cyclus een persisterend follikel gehad, dat was al pijnlijk maar dit lijkt me erger... Hopelijk is ie snel weg!
heb ook een cyste gehad in 1 van mijn eierstokken zo groot als een sinaasappel. Bij mij zat de eierstok ook nog 2 keer om zijn as gedraaid. Ik ben uiteindelijk door de vele pijn met spoed op zondag geopereerd. De gyn. die me opereerde kwam er toen pas achter dat de eierstok gedraaid zat en dat heeft waarschijnlijk de ondraaglijke pijn gegeven. De gyn had dit nog nooit gezien.
och jee! wat heftig zeg. zo groot als een sinaasappel ook.. pff. nou mijne zijn circa 4cm de laatste keer dus dat valt dan weer mee. maar toch heb ik elke steken en pijn. wordt er moe van en hoop dat er wat aan gedaan kan worden dat in ieder geval die pijn weg is!