Dag, mijn vader is zaterdag as jarig. Ik wil graag een klein kadootje knutselen met mijn dochter, op wie hij 1 keer in de week past. Wie heeft een idee? Ik dacht zelf iets met verf, handafdruk. Ze is nog niet zo creatief met zelf kliederen maar het is te proberen. Ideeen zijn welkom, maar het moet niet te ingewikkeld zijn. Ik moet materialen bij een marskramer kunnen kopen en het moet in 1 dag te maken zijn eigenlijk (sorry, last minute project) Ideeen zijn welkom!
Gefeliciteerd met je papa, de mijne ook jarig as zaterdag! Bij de marskramer heb je van die gipsbeestjes die je kunt gipsen (staan bij speelgoed). Geef je kleine een schortje aan en laat haar dat ding 'verven/besmeren' en maak er leuke foto's van! Neem wel verf op waterbasis! Je kunt ook een fotolijstje kopen en daar een vel in stoppen. Op dat vel teken je haar hand (handje wegzetten en overtrekken) en deze laten inkleuren door je kleine..
Handje op Canvas en de tekst.. The best things in life aren't things Of handje overtrekken twee keer.. Muizentrapje er tussen, en dan op de handjes Ik houd zoooooooooooooooooooooveel van je Canvas laten bekliederen door je kindje en dan een foto in het midden erop plakken.. Leuk in zo'n ezeltje