oooo ik word gek van de stress dinsdag krijgt mijn man te horen of hij ontslag krijgt.... pfff er moeten er in het bedrijf 30 uit (vrachtwagen chauffeur) het enige voordeel wat hij heeft is dat hij een dubbel functie heeft. zit 50% op kantoor en 50% op de wagen zelf. maar die onzekerheid word er echt knetter gek van. hij is de eenverdiener hier dus krijgt hij ontslag hebben we een probleem.... weet ook niet wat ik hier meer wil bereiken hoor om dat hier neer te zetten maar moet het ff kwijt
pfff ik begrijp heel goed wat je door maakt, wij hebben dit ook twee keer doorgemaakt met de baan van mijn man allemaal door de crisis. Nu eindelijk een vast contract in het vooruitzicht. Hoop voor jullie dat het allemaal mee gaat vallen.
het is niet eens dit weekend, dit speelt al 2 maanden. eerst was het eind augustus horen jullie hoe of wat. toen is de bond in opspraak gekomen. toen werd het eind september. en weer kwam de bond er tussen die het er niet mee eens was en nu dus aankomende week. zouden 90 ontslagen zijn door heel nederland bij het bedrijf. toen waren het er 50 en nu zijn het er 20. maar goddomme wat een stress levert dit op zeg.
Spannend! Hopelijk krijgt hij goed nieuws. Mijn man heeft afgelopen mei een reorganisatie 'overleefd'. Dat vond ik ook erg spannend. Mijn man was er echter zeer relaxed onder. Dat scheelde wel een hoop stress moet ik zeggen. Hoe is jouw man eronder?
Hij doet zich rustig voor maar merk wel dat hij er met vlagen mee bezig is. Heeft het er niet veel over want ja dan moet je er mee bezig zijn.....
niet leuk die spanning? waar rijdt hij nu? mijn man rijdt in de containers en merkt dat dat het werk daar ook minder wordt.
Wat een stress gatdamme, en dat nu in tijd van crisis. Mijn man heeft nu gelukkig weer (wel tijdelijk) werk maar heeft de vorige reorganisatie ook niet overleeft, nou slapeloze nachten heb je soms. Maar wij hadden een motto: "Het is nog nooit zo donker geweest, of het word vanzelf weer licht". Het is erg beroerd allemaal, heel veel sterkte en hopelijk gaat het goed.
Oh wat kl*te! Hoop dat het voor hem goed uitpakt. Hier gisteren te horen gekregen dat er voor het eind van het jaar 90 man uit moet op het werk van man. Ook daar door de crisis weining werk en dus personeels overschot. Heb echt een vreselijke knoop in mijn maag. Maar jee, wat duurt het nog lang voordat het december is en we dus meer zekerheid hebben.... Sterkte en ik duim voor jullie!
mijn man rijd op de beton wagen en zit dus 50% op kantoor als mengmeester. vast contract zegt in deze periode helemaal niks dat blijkt wel weer.
Lijkt me heel vervelend die onzekerheid aangezien jij niet werkt. Als je allebei werkt is het toch anders. Ik zit in hetzelfde schuitje als je man, heb al jaren een vast contract en vanaf juni zijn ze aan het reorganiseren. Er zijn er al veel uit gegaan, maar onze afdeling zit nog steeds in onzekerheid. We zullen op z'n vroegst in januari wat horen denk ik. Ik heb écht geen idee wat ik kan verwachten. Misschien mogen we allemaal blijven, misschien liggen we er straks allemaal uit. Ik hoop het eerste . En anders dat ik in ieder geval mag blijven... leuk is het sowieso niet!
bij de nissan garage`s zijn 30 ontslagen gevallen deze week inclusief de adm.medewerkster want er gaan bijna geen facturen meer de deur uit.