Ik word gek van de verbouwing bij de buren!

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje57, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Ja, vervelend ja, maar je kan er niks aan doen.. of logeren bij fam.
    Wij houden over het algemeen wel rekening met de buren maar als het een grote verbouwing is, kan je er niet omheen..
    En ik snap dan ook wel dat hun nee zeggen.. als ze elke middag stoppen dan duurt het nog veel langer voor het af is;)
    Het is balen ja dat wel, maarja..

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wel heel vervelend ja.. Maar aan de andere kant, nu ze elke dag doorwerken is het wel sneller af.. Dus hopelijk duurt het niet al te lang meer en kan je kindje 's middags weer in slaap vallen, gewoon thuis!

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    heel vervelend idd maar je kan er gewoon niets aandoen.

bij ons zijn we nu de tuin aan het laten bestraten. dit doen kennissen en die komen dus ook savonds pas. mijn kindjes kunnen nu soms ook niet slapen van de herrie maar ja het is niet anders... moet zeggen mijn oudste is er onderhand al wel aan gewend om 4 jaar in de bouw te slapen haha

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Erg vervelend, maar het is helaas niet anders ben ik bang. Je kan inderdaad niet verwachten dat die werkmannen gaan stoppen tijdens de slaapjes van de kleine. Hoe rottig het ook is, en ik begrijp dat je je er aan irriteert. Maar het zal toch af moeten. Onze jongste werd altijd wakker als er een brandweer/ziekenwagen of politie langskwam hier. Sliep hij net 15 minuten, en ja hoor.. Hoorde ik in de verte al wat aankomen en dan wist ik al genoeg..
    Die komen hier elke dag langs, wonen aan een hoofdweg, dus ja dan heb je dat. Erg balen, maar kan moeilijk verwachten dat ze voor mij gaan omrijden;)
    Even doorbijten nog, die verbouwing komt een keer klaar;)

5. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik kan een boek over ze schrijven onderhand..

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    heel vervelend lijkt me dat, ik zou bij je buren eens vragen hoelang ze nog nodig zijn voor de verbouwing, dan kan jij daar naartoe leven, en tot de tijd je kindje bij je ouders laten slapen tussen de middag.

dat je dan even niet aan je huishouden toekomt is dan jammer, als je elke dag nadat je kindje op bed ligt (19:00)? nog een uurtje aan de gang gaat lukt dat ook wel prima.

Deel Deze Pagina