Binnen een paar dagen knapten alle oogjes aan de onderkant van het (zware) rolgordijn van mijn dochter. Ze had er iets te enthousiast aan gehangen. Ik dacht dat het makkelijk zou zijn om nieuwe te vinden maar dat valt dus niet mee. Iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Ik zou er heel erg mee geholpen zijn dus alvast bedankt voor het meedenken!
Je zou het eens bij een gordijn atelier kunnen proberen. En anders bij de leverancier van het rolgordijn. (Is het van Luxaflex?)
hoi Lotte, het is een ´´merkloos´´ gordijn, het zat bij het huis toen we het kochten. Prima gordijnen maar ze zijn aan nieuwe ogen toe! Ik ga googlen op gordijn atelier, dank je.
is het een rolgordijn of een vouwgordijn?? voor vouwgordijn zou je bij een winkel die deze op maat maakt kunnen vragen of ze service pakketjes hebben moet je ze er wel zelf aan maken
Thanks dames, het is meer een vouwgordijn dan een rolgordijn, ik ben ZO'N leek op dit gebied... En ik moet inderdaad op zoek naar iets wat er op lijkt, maar het luistert wel nauw omdat er een touwtje met knoopje achter moet blijven ''haken''. Ik ga dapper door met zoeken! (waar je je druk om kunt maken... maar ja, het is in de kamer van mijn dochter en het stoort me mateloos dat ''ie kapot is. Mijn man zal m niet zomaar maken dus het is mijn schone taak)
tijdje terug was bij ons rolgordijn ook het uiteinde van het rolgordijn afgebroken... We zijn gewoon alle bouwmarkten afgegaan.. en uiteindelijk was de gamma de enige die het dingetje had!
Summerbloom, je bent mijn heldin! Dank zij jou ging ik googlen op ´vouwgordijn´ in plaats van rolgordijn en ik vond onmiddellijk de ringetjes! Ze heten dus ´eindring´ (wist ik echt niet). Joepie! Wat heerlijk dit forum!