Oogje rolgordijn gezocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door Lara11, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Binnen een paar dagen knapten alle oogjes aan de onderkant van het (zware) rolgordijn van mijn dochter. Ze had er iets te enthousiast aan gehangen. Ik dacht dat het makkelijk zou zijn om nieuwe te vinden maar dat valt dus niet mee. Iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Ik zou er heel erg mee geholpen zijn dus alvast bedankt voor het meedenken! :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Je zou het eens bij een gordijn atelier kunnen proberen. En anders bij de leverancier van het rolgordijn. (Is het van Luxaflex?)

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hoi Lotte,
    het is een ´´merkloos´´ gordijn, het zat bij het huis toen we het kochten. Prima gordijnen maar ze zijn aan nieuwe ogen toe! Ik ga googlen op gordijn atelier, dank je.

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

heb zojuist een mailtje gestuurd naar een gordijnatelier, je weet maar nooit!

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hmm...misschien moet ik het woord ´´sex´´ in mijn titel plaatsen...

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

verder niemand? Nobody? Nessuno?
    Ik wil oogjes, boehoeee...

7. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    is het een rolgordijn of een vouwgordijn?? voor vouwgordijn zou je bij een winkel die deze op maat maakt kunnen vragen of ze service pakketjes hebben moet je ze er wel zelf aan maken

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Kun je niet bij de bouwmarkt een ander type oog vinden? Of heeft deze vorm een speciale functie?

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Thanks dames, het is meer een vouwgordijn dan een rolgordijn, ik ben ZO'N leek op dit gebied... En ik moet inderdaad op zoek naar iets wat er op lijkt, maar het luistert wel nauw omdat er een touwtje met knoopje achter moet blijven ''haken''.
    Ik ga dapper door met zoeken!
    (waar je je druk om kunt maken... maar ja, het is in de kamer van mijn dochter en het stoort me mateloos dat ''ie kapot is. Mijn man zal m niet zomaar maken dus het is mijn schone taak)

10. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    tijdje terug was bij ons rolgordijn ook het uiteinde van het rolgordijn afgebroken... We zijn gewoon alle bouwmarkten afgegaan.. en uiteindelijk was de gamma de enige die het dingetje had!

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    we hadden trouwens wel het kapotte dingetje mee als voorbeeld;)

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Summerbloom, je bent mijn heldin! Dank zij jou ging ik googlen op ´vouwgordijn´ in plaats van rolgordijn en ik vond onmiddellijk de ringetjes! Ze heten dus ´eindring´ (wist ik echt niet). Joepie! Wat heerlijk dit forum!

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Bedankt Marijke, ook n goeie tip!

14. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    super graag gedaan fijn dat je ze gevonden hebt!

Deel Deze Pagina