Ik word gek van de warmte!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jij bent gewoon jaloers:D veel plezier in nl.

@saja: is waar hoor de warmte hier kan ik ook beter tegen dan de warmte in nl.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik wil ook naar waar de zon schijnt!!!

Ben het zo zat he, dat herfstweer hier!

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dat hangt er vanaf waar je zit. Hier bijv met 70-90 % lv vergelijkbare warmte als in NL dan is 35 graden (of zoals de afgelopen dagen rond de 46) echt geen pretje...

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm nee ik vind het niet erg...
    Ik kan zelf niet zo goed tegen directe zon op mijn huid, ben altijd panisch dat ik verbrand (heb lichte huis en verbrand heel snel). Maar in de schaduw zitten als het heerlijk warm is vind ik toch wel lekker hoor...

5. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Jeetje wat vervelend dat het meteen zo warm wordt bij je. Ik heb ook op de bovenste etage van een flat gewoond met een plat dak maar het was nooit zo warm in huis... terwijl de woonkamer op het zuiden zat. Lijkt me verschrikkelijk. Flink naar boven spuiten met een tuinslang als dat een optie is. Dat koelt.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Waar is het warm?? hier regen af en toe droog.
    Woon ook boven in de hoek plat dak [ 21 graden binnen] Vandaag winterjas aan gehad. nu wel t shirt aan . Omdat ik bezig ben in huis .

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Het is nu "lekker" binnen 23,5 graden zon niet gezien maar ook geen regen hahaha

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

uhmm ventilators?

9. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Wárm??? Ik loop in een spijkerbroek, een shirt met lange mouwen en daarover heen een vest. Ik vind het kóúd! Het liefst zet ik de verwarming aan haha. Doe het alleen niet omdat we willen besparen op de energierekening...
    Ik ben een koukleum, ik weet het, maar ik verw8 van eind Juni toch wel wat meer dan dit weer!

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kan je niet een airco neerzetten ( niet alles gelezen, dus wellicht is het al verteld ).
    Volgens mij heb je via MP voor weinig een 2ehandsje.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ooit gingen mijn man en ik op huizenjacht... we hadden toen best wel een leuk huis gevonden... het had alleen een plat dak.. helaas toch zeker een minpunt.. daarom hebben we het huis toen der tijd niet gekocht..

nat houden schijnt te koelen...
    succes als het straks nog warmer wordt:)

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Die kan de hoeveelheid nog niet aan.

Volgende zomer wel want dan word de woonkamer verkleind.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

2 airco's? Of ruimtes om de beurten verkoelen.
    Wij hebben een vaste airco, is ook bedoelt om 50 m² te koelen, onze beneden verdieping is rond de 100 m² maar het is heerlijk koel in de zomer!
    Wij hebben aan de voorkant van de woning veel ramen waarvan er geen 1 open kan. We hebben wel zonneschermen geplaatst, en doordat wij alles dichthouden en de airco aanslingeren is het gewoon aangenaam.

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik wacht nog even met airco kopen ze zijn best prijzig ook 2e hands namelijk.

Maar als alles straks verbouwd is gaan we dat zeker doen want het scheelt inderdaad een hele hoop.

Deel Deze Pagina