hallo, ik heb 27febr. mijn NOD en heb de clearblue test gekocht, deze kan je 4dagen eerder testen. morgen ga ik dus een test doen. wat is jullie ervaring hiermee? groetjes
Ik zou dat niet doen, omdat de kans dat het voor je nod nog fout gaat erg groot is! k snap dat wachten moeilijk is, dan heeft bijna iedereen hier ondermeer ik! Verstandigste is toch echt wachten tot (na) je nod ivm met (v) mk en het scheeld je weer 15 euro en een teleurstelling als je niet zwanger bent!!! Succes Gr An
Waarom wil je zo ver voor je nod al testen? Ten eerste is de kans heel groot dat je test negatief is omdat je te vroeg test en ten tweede stel dat je wel zwanger bent, er gaan zo veel zwangerschappen nog mis voor je nod. Wat heb je er dan aan om dat te weten. Meid, ik zou even afwachten tot je NOD en als je dan niet ongi bent een testje wagen. Succes!
ik zou het ook zonde van mn geld vinden en lekker wachten totdat je niet ongie word en meer symptomen krijgt ik begin daar echt niet aan iedere keer weer die teleurstelling.... meestal voel je het echt wel als je zwanger bent
ik heb namelijk al aardig wat kwaaltjes. pijnlijke borsten, vermoeidheid, zaterdag hele dag gevoel alsof ik krampen had om ongesteld te worden, vlagen van misselijkheid. mn zus heeft ook deze test gedaan, 3dgn van te voren en is nu 8weken zwanger. het is erg moeilijk om te wachten, vandaar dat ik ervaringen opvraag.
ik weet dat t moeilijk is maar ik had vorige maand nog veel meer kwaaltjes dan jou en heb gewoon gewacht en ben toen flink ongie geworden na een cyclus van 30 dagen je lichaam houd je zo voor de gek als je gestopt ben met de pil ik weet er echt alles van in 2008 zijn er bij mij 6 testen doorheen gegaan allemaal niet zwanger......... ik hoop t natuurlijk wel voor je dat t raak is maar reken er maar niet op dan valt het niet zo tegen als je niet zwanger blijkt te zijn succes meis ik vind cb te duur dus heb er geen ervaring mee
Geduld hebben. De klachten die jij beschrijft heb ik ook gehad en helaas......! Het is toch zonde van je geld als je al zo vroeg gaat testen???
Dat je zus 3 dagen voor nod posi teste zegt niet dat jij ook al posi test als je zwanger zou zijn, dat ligt aan de hoeveel heid HCG dat je lichaam aanmaakt! En zoals ik al eerder zei de meeste zwangerschappen gaan voor een nod al fout zonder dat je het in de gaten hebt (gehad) En meid ik zie nu pas dat dit je eerste ronde is, dus waarschijnlijk zijn jou kwaaltjes van het ontpillen en je nog niets eens weet wat voor en cyclus je hebt! dat kan wel 35 dagen ofzo zijn! Ik hoop natuurlijk voor je dat je direct zwanger wordt! Ik heb nu bijna ALLE kwaaltjes van een zwangerschap en 2 dagen overtijd, nog geen ongi en geen posi test (gister getest, dus met 1 dag overtijd) dus ik wacht gewoon nog 2 dagen omdat het anders TE veel geld kost en als hij weer nega is de teleurstelling! Succes iig
ja, heb een test gedaan. kon t toch niet laten, maar hij was nega (had ik wel verwacht). zaterdag NOD, doe dan nog 1 test. bedankt voor de belangstelling!!
@snelmama, ook jammer voor jou. maar nog niet ongi? misschien is er nog niet genoeg hcg aangemaakt? ga je nog eens testen over een paar dagen of wacht je het even af?
heej heej Ik gooi er vrijdag maar weer eens een testje tegen aan en anders maandag ff de HA bellen voor evt. een bloedtest als ik tegen die tijd nog niet ongi ben! ik kan het me echt niet voorstellen dat ik ongi wordt maargoed.... Dit zijn trouwens mijn symptonen: grotere bultjes op mijn borsten Witte vlokjes in urine Soms misselijk Vlinder (kriebel) gevoel in mijn buik (Vr)eetbuien Moe op momenten dat ik nog helemaal niet moe KAN zijn Emotioneel vaker plassen regelmatig na mijn nod diaree Soort van spierpijn gevoel in mijn buik rugklachten En gewoon heel erg het gevoel dat ik zwanger ben! En erg veel last van witvloed (gehad) jij succes met testen van het weekend! Gr Angelique
oke, aardig wat kwaaltjes dus. wel spannend hoor, helemaal omdat je dat gevoel hebt dat je zwanger bent. ik heb de volgende kwaaltjes: -moe -emotioneel -al 2 dagen buikpijn alsof ik ongesteld moet worden -lage rugpijn -gespannen en grotere borsten, cupmaat groter. -af en toe misselijk -lusteloos -geen trek in eten of snoepen, en ik ben een echte snoepkont. succes vrijdag met testen!
Ik had jammer genoeg al elke maand deze kwaaltjes. Kweet dat het idd moeilijk is, maar heb de eerste maand ook 2 x een test gekocht om uiteindelijk stipt de 28ste dag mijn regels te krijgen. Ik was gewoon te ongeduldig!x
meestal in de maand dat je bijna niks voelt en je schiet zomaar zonder reden uit je sloffen.. en je voelt je energieker dan anders.. is het raak.. idd deze kwaaltjes krijgen meer meiden bij het ongi worden dan bij de zwangerschap!!! de echte kwaaltjes beginnen pas rond de 6 weken zwangerschap meiden... toevallig heb k het nu ook al 12 maanden gehad en afgelopen cyclus nergens last van echt ik voelde me kiplekker af en toe een koude rilling en was zwanger helaas een miskraam geworden... succes meiden....
ik ben 2 keer zwanger geweest en alle 2 de zwangerschapen had ik precies de zelfde kwaaltjes al nu! Helaas is mijn 2de zwangerschap geeindigd in een mk Zit nu in de 4de ronde weer voor een 2de kindje Heb pas getest toen ik overtijd was! Heb ook zondag een felle steek gevoeld en buikpijn maar tot op heden nog steeds geen ongi te bekennen Gr An