hele grote roze wolk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door petrabr, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben nu 28 weken zwanger en vanaf de dag dat we het wisten gaat alles super. Ik heb zo goed als geen klachten en besef echt wel dat ik me daar echt onwijs gelukkig mee mag prijzen.
    Het wakker worden 's ochtends is elke dag weer een feestje van: " o ja joepiedepoepie ik ben zwanger".
    Mijn omgeving is superlief voor me, de aanstaande grootouders in de wolken. Op mijn werk houden ze superveel rekening met me. De babykamer is een plaatje (vind ik zelf).
    mijn vriend is de allerliefste en de allerleukste van de hele wereld.

Ik zit dus echt met hart en ziel op die roze wolk.

en ik weet zeker dat ik niet de enigste ben!

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Leuk zeg. Geniet er maar van. Want het kan helaas ook heel anders weet ik uit eigen ervaring (superziek). Fijn dat alles zo goed gaat.

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi, wij kunnen elkaar een handje geven.

ook hier bijna geen klachten (de eerste weken wat misselijk maar nu helemaal niets meer) iedereen is super blij met de zwangerschap en ik krijg alleen maar complimentjes. mijn vriend is super lief voor "ons".

morgen naar de gyn. mss weten we dan wel wat het word :D
    sinds ik zwanger ben voel ik me gelukkiger dan ooit!

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoi leuk dat je je zo goed voel zeg!
    Je heb hetzelfde bedje en commode als ik, supergaaf vind ik dus ook. Veel plezier nog met je zwangerschap!

Groetjes Mineke :)

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en dan is het ook nog eens superlekker weer als ik een vrije dag neem :) :) :) wat een bofkont ben ik
    @ sharon, je kijkt zeker wel onwijs uit naar morgen?
    @Mineke, is gaaf hè dat ledikant en die commode, vind het echt een droom. hebben jullie toevallig ook de kast ervan?
    @ vera, ik hoop heel erg voor je dat het maar tijdelijk is dat je je ziek voelt, want ik gun iedereen dit fijne gevoel

6. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Geniet nog maar heeel erg van je buikkie en de trapjes in je buik en het vertroeteld worden...
    Als je dalijk wat verder bent (lees na de 34 week pas) word het steeds zwaarder...
    En zeker nu het zon lekker weer is moet je er echt van genieten, nog even lekker shoppen, naar het zwembad, sauna!

Veel plezier en succes ermee!

7. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    hier ook bijna geen klachten(behalve dat de spataders weer een beetje terug komen met af en toe midden in de nacht kramp in de kuiten erg irritant maar mee te leven :D )
    op mijn werk houden ze gelukkig ook rekening met me en ook hier een stel superblije opa's en oma's aan de zijlijn.
    dus kort gezegd ik weet precies op welke roze wolk dat je zit ,ik zit op die roze wolk naast je!
    geniet ervan met volle teugen.
    kuzz

8. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ja hoor herken het helemaal :D

Ik word ook iedere morgen met kriebels en mijn buik wakker. Ik heb ook helemaal geen klachten, behalve dat ik helemaal onder de pukkels sta en mijn haar binnen anderhalve dag zo vet als spek is :)

Maar verder zit ik ook heel de dag op een grote roze wolk, as Donderdag de echo en daar kijk is enorm naar uit, kan gewoon niet wachten om ons wondertje echt in mijn buik te zien zitten. En mijn ventje is er ook zo gelukkig mee het is heerlijk om hem over onze kleine te horen praten, dat ie niet kan wachten tot het er is. Is al fanatiek de kamer aan het leegmaken en behang afsteken geweest, want de kamer voor de kleine moet wel helemaal in de puntjes zijn dus neemt ie er lekker de tijd voor :)

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    hoi petrabr

Ik heb de kast ook niet, geen ruimte voor! Heb wel nog het plankje, nou het zijn eigenlijk 4 konijnenhaakjes, met een ruifje in het midden.
    Geniet lekker van je vrije dag

Groetjes

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ooooh meiden wat heerlijk!

Ik ben ook super happy dat ik zwanger ben.....echt waar.
    Ik daarintegen ben elke avond zo ziek als een hond...en nu sinds 3 dagen heb ik ook nog eens vreselijke hoofdpijn.
    Maaaaaaaaar morgen naar verloskundige om onze kleine hummel weer te zien en dan weet je weer waar je t voor doet

groetjes Debby

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb eigenlijk ook geen klachten, op enorme rugpijn na. En toch herken ik die roze wolk niet.
    Zijn jullie dan helemaal niet bezorgd of bang? Ik vind het echt heel fijn dat we straks een kindje hebben, maar het lukt me niet om onbezorgd blij te zijn :oops:

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik moet zeggen ik heb de hele zwangerschap tot nu toe niet echt klachten gehad (ja 1 dag ineens super buikpijn waarschijnlijk waren dat weeën volgens artsen ziekenhuis maar gelukkig niet doorgezet) verder nooit een pijntje of wat dan ook gehad wel veel moe.

Geniet er nog maar lekker van :)

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik geloof ook best dat het met de week zwaarder gaat worden en dat je het op het eind superzat kan zijn, maar voorlopig loop ik met mijn buik vooruit :)
    @ mommytobe, ik heb ook wel wat klachtjes en de eerste keer dat ik wakker werd van de kramp (in mijn kuiten) schok ik me wezeloos, maar ik denk dat ik in mijn handen mag knijpen zo goed gaat het. Hoe is het met de spataderen? wordt dat erger met warm weer?
    @ nash, klinkt goed allemaal! en wat gaaf dat je vriend nu al enthousiast aan het kamertje is begonnen, is echt een heerlijk gevoel hè, om zo met z'n tweeen blij te zijn?
    @ ddebby, heel veel plezier bij de verloskundige, blijft echt gaaf om daarheen te mogen
    @ san, om eerlijk te zijn ben ik niet echt bezorgd, de zwangerschap verloopt volgens het boekje en dalijk bij de bevalling zal het komen zoals het komt.
    @ veronique, wat fijn voor je dat bij jou (ondanks die ene dag) alles ook zo lekker gaat. Ik kan nu ook niet meer de marathon lopen hoor ;) , maar dat kon ik voor de zwangerschap ook al niet, hihi

vandaag alweer lekker weer, ik werk buiten dus dat wordt genieten

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey, ja dat is wat ik ook merk moet niet teveel lopen anders beetje last van buik. doet niet pijn ofzo. Moet zeggen ik ga nu richting de laatste loodjes maar nog steeds nergens last van ook niet mijn buik dat het zo mag blijven en bij jou ook! :) werk ze vandaag .

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat fijn dat je er zo van geniet, echt super! En nog mooier is dat je beseft wat voor een bofkont je bent, een positief mens, daar hou ik van! Keep it up!

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    weer een lekkere dag achter de rug en nu eten bij mijn vader en moeder die volgens mij als doel hebben om elke dinsdagavond petraverwendag te houden. Ik eet al jaren 1 keer in de week bij hun en mag elke week weer kiezen wat we eten, wat een luxe hè.
    Mijn lief eet ondertussen bij zijn ouders en volgt hetzelfde programma qua verwennen.
    @ vlinder84 kun jij een beetje je draai vinden in het roze wolken gebeuren of heb je teveel meegemaakt?
    @ veronique, keep up the good work, echt super voor je dat het zo goed gaat

17. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    heerlijk wat een positiviteit op dit topic zeg!
    ik hou er wel van ben zelf ook bijna altijd vrolijk en blij. petra: de spataderen worden geloof ik (nog ) niet veel erger maar ik moet er gewoon rekening mee houden omdat ik er al eens aan geopereerd ben. nou ja wat vaker de steunkousen aan en ik kan er tegenaan!. je boft trouwens maar elke dinsdag zo in de watten gelegd worden.
    fijne avond allemaal.
    kuzz

18. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Als je het even niet ziet zitten gewoon even hier kijken ;)

Vandaag mijn ukkie gezien en gehoord....WOW WOW WOW
    Hoe misselijk ik ook word vanavond....het kan me niet schelen mijn dag kan niet meer stuk!

Keep positive girls :D :D :D

Wat heeeerlijk elke dinsdag bij je ouders eten...echt een luxe hoor ;)
    Ennuh...je babykamer waar komt ie vandaag? Vind hem heeeeelemaal geweldig! :D

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    We beginnen vandaag de dag met..................
    tatatadaaaaaa......alweer lekker weer!

Ddebbyy, ongelovelijk gaaf is het hè om de baby in de buik te zien, snap er helemaal niks van dat dat zomaar kan groeien. Daar kan je echt nog wel een tijdje op teren.
    mommytobe, draag je de steunkousen overdag of 's nachts? Ben niet helemaal thuis in steunkousenland, hihi

Fijne dag voor iedereen

20. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    ik draag de steunkousen alleen overdag als ik aan het werk ben, het zijn nl van zulke strakke kousen tot aan de knieen . echt niet fijn zeker niet met dit hete weer maar aangezien ik de hele dag moet staan met mijn baan is het gewoon beter als ik ze gedurende die tijd aan heb.

fijne avond nog
    kuzz

Deel Deze Pagina