hoi dames, vandeweek heb ik mijn ( stoom ) strijkijzer schoongemaakt met zo'n speciale stift. precies gedaan wat ik moest doen. Nu ten eerste lukt het me echt niet om de ijzer helemaal schoon te krijgen. MAar het ergste is is dat ik 'm nu net aandeed en dat ding begint me toch een rook te produceren! Echt niet normaal! Maar snel de stekker eruit getrokken. Maar wat is er nu mis gegaan? Of is dat ding gewoon kapot ? ( Is nog geen half jaar oud ) Wat kan ik nog proberen om 'm te redden? Heb 'm al xtra afgespoeld maar niks helpt. En hij stinkt ook nog steeds naar die schoonmaakstift
is dat die stick van HG? Ik heb het ook gehad en mijn strijkijzer werd niet meer goed. Bleef roken en stinken en werd steeds slechter warm. Ik heb een nieuwe strijkijzer gekocht.
Kan ook zijn dat die rook en stank is van dat spul nog. Dat dat er nog een beetje op zit. Heb ik ook een keer gehad bij die HG stik. Heb toen eerst op een theedoek gestreken zodat ik de goede was er niet mee kon verpesten. Moet zeggen dat het ijzer er niet echt schoon van is geworden, wel iets schoner maar lang niet helemaal. Gebruik die stik ook niet meer.
Bij de Action hebben wij een keer een schoonmaaksetje gekocht voor de strijkijzer, er zat van alles bij, sponsje voor de strijkzool zo'n ragborsteltje voor de gaatjes en een vloeistof die erin moest nou alles precies zo gedaan wat in de beschrijving stond....strijkijzer naar de jeweetwel :x hier dus nooit meer een schoonmaaksetje of wat dan ook voor iets om de strijkbout schoon te maken. Wij hebben toen een nieuwe gekocht.
Waarvoor maak je je strijkijzer schoon dan? Ik heb hem al jaren en er zit geen raar ding op, nog helemaal hetzelfde. maar dat is een ander onderwerp. Het klinkt niet best. Misschien nog met water die troep er weer afhalen ofzo... Ik ben bang dat je hem weg kan gooien... daar ga je met je goede schoonmaak gedrag
ik moest de strijkijzer schoonmaken want er zat allemaal van dat zwart op en kreeg het er niet meer af. En hij streek dan heeeel stroef! Kon geen theedoek meer strijken. idd zo'n stick van HG gekocht. De rook komt uit de stoomgaten. Echt heeel erg! Dus jullie denken dat het verloren zaak is? pfff jammer zeg. Dat ding is nog geen half jaar oud. Hoe moet ik de nieuwe dan wel schoonmaken als ie weer stroef word???? Of misschien toch een duurdere kopen? Die hoef je dan niet schoon te maken? Deze oude koste iets van 20 euro ofzo.