Misschien dat iemand een leuke suggestie heeft, aankomende maandag, is mijn dochter vrij van school, en willen wat leuks doen. Het liefst een pretpark, maar zie dat veel op maandag dicht is. Efteling dan weer niet, maar daar zijn we pas nog geweest. Dus wie weet wat leuks, mag ook in Belgie zijn. Bedankt voor het meedenken!
We hebben liever een pretpark, dierentuin hebben we een abbo op, dus ff wat anders een keer. Moeilijk hoor..
bobbejaanland ( zijn ook nog vaak wel kortingsactied voor te vinden) Het is niet idioot groot, maar wel leuk, zeke rop maandag zal het er rustig zijn ( wel ff kijken of het open is)
En mocht ze echt van goede attracties houden: phantasia land in keulen ( maar dat is misschien net te ver rijden ??)
Bedankt voor de reacties. Toverland, zijn we ook pas nog geweest. Bobbejaan is dicht maandag 17 september. Dus misschien dat het koninging Julianatoren wordt. Phantasialand moet inderdaad erg leuk zijn, maar is inderdaad iets te ver voor 1 dagje. Als er nog meer ideeen zijn hoor ik dat graag!
Als jullie moesten kiezen tussen slagharen of juliana toren, met 2 kindjes van 5 en 3 jaar, welke zou het dan worden?
Juliana toren, erg leuk en kleine kindjes mogen in heel veel dingen zelfstandig in. Onze dochter vond het te gek toen ze 3,5 was.
Ik denk dat het dus juliana toren wordt. Apenheul kunnen we ook wel weer eens heengaan. Maar wouden dit keer echt een pretpark. Thanks voor de reacties!
Veel plezier, mijn dochter is ook vrij maandag en wij gaan samen naar de efteling. Jouw dochter ook studiedag?
@Trotsemammavan1 Ja, hier ook een studiedag, dinsdag hier ook vrij ivm Prinsjesdag. Bedankt, hoop dat het een leuke dag wordt. En jullie ook veel plezier in de efteling!