Hahahaha, voor je het weet ben je beroemd.. Maar nu is de grote vraag natuurlijk... Wie is de spion..
Hahahaha te hilarisch dit! Wat een sukkels ook dat ze dit topic überhaupt serieus nemen hahahahahaha.
Hoe is het inmiddels.? Weer een beetje kunnen slapen.? Zit de buurman al een paar dagen opgesloten in zijn huis, vastgebonden met z'n eigen vlaggetjes.?
Dit Is wel heel kansloos dat ze het over zwangeren hebben wanted genoemde vrouwen zijn niet eens zwanger!!!
Whahahahahahaha wat grappig!! Nu moeten we iets bedenken om het nieuws te halen?! Hihi Grappig dat jullie allemaal zwanger zijn
Wie weet staat er morgen op RTV N-H dat de "zure zeurkousen van ZP" ontdekt hebben dat hun vlaggetjes discussie ter discussie is gesteld Moet niet gekker worden!
Ohh echt ik kom niet meer bij! Dat er serieus mensen zijn die dit serieus genomen hebben hahahaha! En het dan ook nog nieuws waardig vinden!
joh, neem het niet zo serieus! het is kwamkwammertijd! De echte journalisten zitten misschien wel al op hun vakantiebestemming terwijl de vakantiekrachten achter hun bureau zijn ingenesteld.
Weet ik Maar dan nog is het een waardeloos artikel xD Ik denk dat het anders overkom als ik bedoel😂