Waarschijnlijk zijn hier eerder al 100.000 topics over geopend, maar ik zie geen recente staan, vandaar een nieuwe Ik ben pas 11 weken zwanger, maar ik vind het heerlijk om vast een beetje rond te kijken naar positiekleding.. Vooral omdat de zomer er weer aan zit te komen (je zou het niet zeggen met dit weer)! Heerlijk, lekker vakantieshoppen.. Nu zit ik wat rond te kijken op verschillende websites en verschillende winkels (H&M, Prenatal, Zalando, Wehkamp, zelfs Miss Etam), maar ik kom overal dezelfde (soort) kleding tegen. Ik vind Mama Licious er wel leuke dingen bij hebben zitten, maar ik wil méér dan een shirtje met (spijker)broek! Het is allemaal niet helemaal mijn ding geloof ik! Hebben jullie nog leuke, betaalbare tips voor leuke kleding? Of een leuke winkel (mag ook een boetiekje zijn bijvoorbeeld)?! Ik ben meer van het niet-standaard, mogen best wat tierelantijntjes ofzo aan zitten.. Alvast bedankt voor het meedenken! PS: zie weleens buikfoto's langskomen met zo'n mooie strik erboven, hoe doen jullie dat? Maken jullie dat zelf (niet zo moeilijk lijkt me) of koop je dat zo ergens?
Toevallig heb ik gister mijn spulletjes binnen gekregen van asos.com ik shopte daar altijd al, maar ze hebben heerlijke zwangerschapskleding. Vooral de leggings zijn een aanrader vind ik zelf.
Ja heb ik gister ook even zitten neuzen idd, maar deze shop is mij verder niet bekend.. Zag ook alleen prijzen staan in ponden (?), vind het altijd een beetje spannend om op die manier iets te kopen haha! Maar goede ervaringen mee dus?
Je kan de site ook op euros zetten, en de prijs invoeren in welke categorie wilt kijken. Ze hebben voor kleine prijsjes maar uiteraard ook duurdere.. Ze verzenden gratis wereldwijd. Ik heb er al ruim tien keer besteld en nooit problemen mee gehad. Enige nadeel is dat de betaling gaat via paypal... En anders is mamalicious ook een erg leuk merk met fijne kleding New Look Maternity | New Look Maternity Lattice Neckline Dress at ASOS Ik heb deze bv besteld op asos
Hmm Paypal is idd een nadeel, dat heb ik niet.. Kan je ook met creditcard betalen of echt alleen maar Paypal? Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Hmm ik zit te denken, kan natuurlijk ook gewoon naar de stofjeswinkel gaan en daar in een paar kleuren lint kopen.. Dat boven mijn buik strikken en dan ziet een simpel shirt er ook leuk uit?! Heeft iemand dit al eens gedaan? Blijft het zitten enzo?
Hoe vallen de maten bij Asos? Ik heb normaal een XS. Zou dat overeen komen met UK 6 of 8? Ik denk dat ik een aantal T-shirtjes ga bestellen
Maten vallen iets kleiner uit dan bij ons.. Maar verschilt per kledingstuk Ik zou voor maat 6 gaan als je idd evht heel smal bent.
Ik draag ook veel shirts en hemdjes van de H&M, van de reguliere collectie (ik ben bijna 32 weken zwanger). Ik heb ze gekocht in de sale voor 3 euro per stuk en ze rekken heel goed mee. Het enige risico is wel dat ze na de zwangerschap waarschijnlijk niet meer het originele model hebben haha
Ik heb in oktober voor het laatst bij asos besteld en toen kon ik volgens mij gewoon met ideal betalen
Ik heb zelf weinig echte positiemode. Veel jurkjes en wat langere stretch shirts, vestjes, leggings. Zo zonde om zoveel feld re betalen voor kleding die je maar zo kort draagt. Een jas en een mooie spijkerbroek is wel fijn om te hebben.
Ik heb gewoon een rolletje blauw lint gekocht en die blijft prima zitten als ik die boven mijn buik strik. Accentueert je buik en maakt je shirtje inderdaad minder saai ook leuk voor buikfotos
Hihi ja ik denk dat ik een paar kleurtjes haal, kan ik afwisselen ik vertelde het gister aan m'n moeder, zegt ze ooh ja leuk, ben je net een paasei.. Whahahaha en bedankt!!
Hahaha nja ik heb niks tegen paaseieren Ja meerdere kleurtjes is ook leuk, hier weet alleen iedereen dat het een jongetje is daarom heb ik echt blauw
Ja dacht ik al! Maar is bij mij niet om te laten zien welk geslacht erin zit maar gewoon echt voor de sier En ik heb ook niks tegen paaseieren, loop nu ook met een strik in m'n haar