ik moet dus op t laatste nippertje nog een kerstjurkje bestellen/kopen voor onze prinses en vind deze wel leuk, maar... beetje fris, wat doe ik eronder, maillot of legging en dan welke kleur en een bolerootje of shirt eronder? hellup!!! Bonnie Jean najaars jurk : ClassyGirls Fashion, Bonnie Jean of heeft iemand zoiets of ander leuks in een winkel gezien, ik moet nl nog naar de stad komende week... (maat 74)
Bij mij doet het plaatje het niet. ik heb zelf dit jurkje bij de hema gekocht babyjurk - HEMA en dit erop HEMA) Dan heb ik er nog een zilvergrijze legging onder
Bonnie Jean najaars jurk : ClassyGirls Fashion, Bonnie Jean hij was eraf omdat ik m gekocht had... deze is andere maat. vind m erg leuk, zal in de stad eens gaan shoppen voor een legging. en misschien hebben ze ook een bolero, of shirtje (die van hema ook erg leuk, wel een ideetje voor 2e kd als we thuis zijn)
dat jurkje is inderdaad ook erg leuk. ik zou voor iets roze kiezen om erbij te doen. een mooie roze legging of maillot. voor 2e kerstdag heb ik een blauw zilver jurkje. kan hem alleen niet vinden op internet. ik denk alleen dat het roze mijn dochter veel beter staat maar ja.
Ik zou voor een shirtje eronder gaan, anders zie je de mouwtjes helemaal niet meer en die zijn juist zo schattig. En ik zou denk ik voor roze gaan (maar dat kan aan mij liggen omdat ik nooit roze koop voor de jongens ) )
voor jongens is dat inderdaad erg lastig voor meisjes is er erg veel roze. ik kon afgelopen herfst weinig vinden zonder roze erin. gisteren gelukkig wel geslaagd.