Ik word GEK van het wachten... Wanneer belt de makelaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @tulip; Je hebt pb ;)

@tamale; Dat gevoel lijkt me dus ook zo heerlijk, geeft je een soort van vrijheid ofzo.
    I can't wait.
    Het kwartje moet gewoon nog even vallen :)

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Tulip, ja we hebben al een huis gekocht en alles is al getekend we wachten alleen nog op een berichtje dat alles rond is. En natuurlijk ook dat de verkoop officieel is aangezien er uitstel was aangevraagd. Maar als het goed is horen we eind deze week meer:) Dan pas durf ik het ook echt van de daken te schreeuwen hoor ik merk gewoon dat ik nog heel voorzichtig ben. Maar ik denk ook dat dat komt omdat we eerder dit jaar al iets moois hadden wat ons plotseling is afgenomen dus daardoor ben je erg vorozichtig enzo.
    Haha ja ik vond het ook zoooo toevallig ik zag jou en Tamale altijd terug in topics over huizen en dan gewoon tegelijk verkocht na 2 jaar ongeveer dat is toch te bizar!

@Tamale, jeeee weer een stapje dichterbij super!:D Ik hoop dat jullie alsnog kunnen kopen meid. Huren is idd echt belachelijk duur, we hebben daar ook nog naar gekeken omdat het maar de vraag was of we konden kopen.

@DeesDees, dat klinkt goed zeg allemaal! Ik hoop dat het allemaal doorgaat voor jullie!:) Hebben jullie nu ook een appartement? En hoelang staat het te koop?

3. tulip

tulip Niet meer actief

dees, je hebt pb terug;)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Snoopy; Wij hebben nu idd een appartement/maisonette.
    Staat voor ruim 1,5 jaar te koop en hebben vrij weinig kijkers gehad.

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wij hebben ons appartement deze maand 2 jaar te koop staan..0 kijkers gehad, markt ligt op z'n gat, alle trucjes geprobeerd niets uitgehaald..
    We hadden al een ander huis gekocht, man is inmiddels 2 keer wegbezuinigd en heeft nu noodgedwongen een baan wat eigenlijk veel te weinig betaald..
    Maar het wonder is gebeurd.. En collega van hem wil het kopen, voor de vraagprijs, op de voorwaarde dat wij haar helpen met het aanpakken van de badkamer en keuken (zij betaald alles).. Uiteindelijk houden we een restschuld van 6 a 7 duizend euro over..Terwijl ik soms al dacht een 20.000 tekort te komen..

1 december wordt het voorlopig koopcontract getekend!!!!

6. tulip

tulip Niet meer actief

Das ook een goeie deal kylie.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @kylie; Dat is dan ook echt een wonder waar je eigenlijk alleen nog maar over kon dromen.
    Meid wat zul je blij zijn!
    Gefeliciteerd!

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ja hé,..nog een beetje onwerkelijk...
    Maar 1 december wordt het voorlopig koopcontract getekend

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    1 december is al snel ;)

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik vind het topnieuws voor jullie hoor. Gaaf zeg!
    Diumen draaien voor iedereen die wacht op antwoord, of de financiering aan het rondbreien is !!

11. tulip

tulip Niet meer actief

o joh, 1 december is zo, dan zal het wel echter worden, als je het voorlopig koopcontract getekend hebt.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik zag dat ons huis vandaag van Funda af is zou dat een goed teken zijn?:)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat denk ik wel! :D

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    O wat gek, bij ons stond het toen op verkocht onder voorbehoud nadat de financiering van de koper rond was en het ging er pas helemaal af toen de sleuteloverdracht geweest was

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik ben gewoon zoooo bang dat het uiteindelijk allemaal niet doorgaat he omdat we met ons hoofd al helemaal met het nieuwe huis bezig zijn, ik moet er niet aan denken om hier te blijven zitten! Toen we 31 oktober werden gebeld door de makelaar dat er 2 weken uitstel bij zouden komen dachten we meteen nee he..maar die 2 weken zijn gelukkig bijna om nu. In principe is geen bericht voor ons goed bericht maar als het eerder rond was zouden we het wel horen. Maar ja ik denk als ze ons van funda halen dat het toch wel goed zit lijkt me;)

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Er stond idd al heel erg lang verkocht onder voorbehoud maar nu dus weg? Sleuteloverdracht is sowieso pas 2 januari dus dat duurt ook nog wel even.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Precies, als het niet goed zat (waar ik niet vanuit ga) was jullie huis wel op funda blijven staan voor de verdere verkoop.
    Probeer je hoofd wel koel te houden hè :)
    Ik snap echt ontzettend goed wat voor gevoel er nu allemaal bij je los komt, dat zal hier ook nog wel gaan gebeuren als alles goed verloopt.

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja ik doe mn best:p ben wel positief hoor!:)

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goed zo! Op naar 2 januari dan maar :D

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh ok Dees... tsja klinkt mij wel goed in deoren. Maar dan bel je toch ff de makelaar die kan het je precies vertellen :) x

Deel Deze Pagina