Ik word GEK van het wachten... Wanneer belt de makelaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

dees dees, nee mijn man wil dat per se niet:(

lintje, mooi huis, ook erg verkoopbaar, lekker neutraal, zou ik zeker niks aan doen. Het is denk ik gewoon de tijd hoor.

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Luister: ze WETEN nu al dat jullie geintresseerd zijn - anders had je geen bod uitgebracht.
    Lijkt me duidelijk.

Nu zie ik het juist andersom: als jullie niet zelf zeggen: "je hebt tot 12 uur en anders zoek je het maar uit" lijkt het mij juist op "met hangende pootjes wachten" op hun. Je laat toch niet zo met je spelen?!

Zeg dat jullie best even willen wachten, maar niet langer dan "dan-en-dan". Zij weten ook wel dat er nog 300.000 andere huizen te koop staan. Het is nu niet een VERkopers markt, maar een kopersmarkt.

Neem je eigen stukje macht terug, want zij hebben het nu onterecht.
    Ik zou dus ook gewoon vandaag nog bellen en zeggen dat als ze niet morgen voor 12:00uur reageren jullie het bod terugtrekken.

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik zal dit eens mailen, ik vind dat je gelijk hebt.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

@tulip; dit dus ;)
    Scheelt mij weer typen

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Sluit me helemaal bij female81 aan!

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Snoopy: mijn man heeft een baan aangeboden gekregen met als voorwaarde verhuizen. Een kans voor hem, inmiddels is hij begonnen in de nieuwe functie maar rijdt hij elke dag 150 km heen en 150 km terug.

DeesDees: Ja een nieuwbouwwijk dus veel zelfde soort woningen in deze prijsklasse (veel echtscheidingen). In onze straat nog één zelfde twee-onder-een-kap, maar dan met lelijke achtertuin (if i may say so) en lelijke vloer. Dus die van ons is mooier. :p

7. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt dames, ik geef alle reacties door.

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Tulip: je moet het wel DURVEN he. Want wie "a" zegt moet ook "b" zeggen.

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ja Tulip of zeggen dat je voor een bepaalde tijd een reaktie wil omdat je nog een leuk huis hebt gezien en daar (als dit niet doorgaat) een bod op uit wil brengen. zij hoeven níet te weten dat dat niet waar is maarbhet zal ze wel een beetje onder druk zetten.

10. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    oo oo oo wat kan ik me in je verhaal vinden hahaha.
    ons huisje staat nu al ruim 1,5 jaar tekoop.grrrrrr en het lijkt wel of er niets gebeurd er komen bijna nooit mensen kijken en we willen er zoooo graag uit wand we willen graag nog een kindje maar we hebben hier geen kamer over. en het is zelfs met 1 kleine al te krap. dus we moeten hier gewoon weg, als het huis grooter kon dan zouden we hier niet weg willen het is hier heel fijn wonen en erg gezellige buren en mooie omgeving. maar de ruimte gaat gewoon niet. pfff wil zo graag door groeien zeg maar. alles staat nu in de halt door dit huis en ik krijg er stiekem steeds minder hoop in dat we het ooit nog gaan verkopen.
    het zit idd gewoon niet mee in de woning markt en wij hebben ook nog de pech dat we een kleine woning hebben nu dus dat het meer voor starters is en die krijgen moeilijk de financien rond nu een hypotheek krijgen ook zo rot gaat. dus daar zit je als huizen eigenaar vet mee.

11. tulip

tulip Niet meer actief

t was al niet meer nodig, de makelaar belde een half uurtje later dat ze met dit bod niks konden en niet lager wilden. Nu even bedenken wat te doen.

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Laten we het over de schuld maar niet hebben, ons huis staat duizenden euroà minder te koop dan de hypotheek.

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Oh balen zeg:(

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Tulip: Wat een rare vent zeg. Alsof jullie daar iets aan kunnen doen, jullie blazen de hele verkoop toch niet af? Gelukkig heeft de bank spoed gemaakt en was dit mogelijk!
    Snap dat jullie t een gladjakker vinden nu.

Lintje: Had ik aan het begin ook hoor. Toen werd het weer wat minder, totdat er een jaar overheen ging! Dan word je toch wel weer wat ongeduldiger! ;)
    Wel erg wit, maar super strak. Daar kun je zo in!! Dus daar zal het niet aan liggen. Vind de prijs alleen wel shocking:$ maar de prijzen zullen daar wel anders liggen dan hier.

Tips van female etc zijn echt super, die ga ik zeker meenemen!!!

IDF2009: Balen he! Maar jullie hebben wel kijkers dus? Hopelijk verkopen jullie het snel!

Tulip: Ow wat balen!!!!! En moesten ze daar nu echt zo lang over nadenken?? kloten zeg.

Lintje: Echt waar? Waarom wil je er zo graag weg als ik vragen mag? Het is zo'n mooi huis en groot genoeg als ik het zo zie!!

15. tulip

tulip Niet meer actief

ja, ik geloof er weinig van. Volgens mij willen ze gewoon weten hoever wij willen gaan, wij hebben nog niet gezegd dat wij ons uiterste bod gedaan hebben. Want ik vind het in deze tijd heel naief om het huis te koop te zetten en dan max 7500 te willen zakken, die hebben toch veel meer in gecalculeerd???
    Ik wil eigenlijk ons uiterste bod doen en dan alles of niks, dan weten we waar we aan toe zijn.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lintje mooi huis zeg! Misschien in alle kamers een kleurnuance aanbrengen met rood of limegroen of aqua dmv accesoires? Dan springt het huis er nog mooier uit :)

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat geloof ik ook niet hoor. Lijkt me wel erg sterk.
    Gewoon jullie uiterste bod op tafel gooien en dit heel duidelijk maken.
    Ik hoop wel echt ontzettend dat het lukt. Hebben jullie anders nog een optie om tóch dit huis te kopen? Of is het anders ook echt klaar?

18. tulip

tulip Niet meer actief

nee, dan is het klaar, dan zullen we een ander huis moeten zoeken...

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Tulip balen zeg, maar dan is het bedenken wat je wilt ga je voor dit huis of zoek je verder? Je kan evt nog een bod uitbrengen en dan ook zeggen dat dit het laatste bod is en anders jammer maar helaas.

20. tulip

tulip Niet meer actief

dat weten we ook, het volgende bod wat we kunnen doen is ook het laatste wat we echt kunnen. Dus we hebben voor onszelf een plafond. Maar ik heb vanmiddag mot met mn schoonvader gehad, want die wil mijn man overtuigen om niks meer te laten weten... alsof ze je op gaan bellen als ze al nee gezegd hebben;) en mijn man zegt tegen hem nogal moeilijk nee. Het is dus heel gezellig hier maar niet heus.

Deel Deze Pagina