Ik word GEK van het wachten... Wanneer belt de makelaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh god.. Gezellig!! Not..
    Jullie willen dat huis hebben en als ik dit zo hoor, moeten jullie gewoon jullie eind bod neerleggen. Dan weten hun waar ze aan toe zijn. Als hun daarna weer negeren , ja dan kun je niks van je laten horen. Maar nu zomaar niks meer laten horen, vind ik toch wel een beetje , euh.. eng zeg maar. En niet helemaal slim.
    Als het toch maar 1000 euro scheeld met het eindbod?
    Ik zou het er niet om durven te laten hoor!

2. tulip

tulip Niet meer actief

idd, we kunnen het toch proberen, nee heb je, ja kun je krijgen. Ik vind het ook stom om niks meer te laten weten. Als ze zich later bedenken gaan ze ons ook echt niet meer terugbellen hoor, daar heb ik nog nooit van gehoord.

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb er wel eens van gehoord.
    Maar of het nu verstandig is om het erop te gooien terwijl jullie het eindbod nog niet op tafel hebben gegooit?
    Ik zou dat echt niet gokker, helemaal niet als dit jullie droomhuis is!

4. tulip

tulip Niet meer actief

ik geef jou even het tel. van mn man:p, want die luistert alleen naar zn vader. En anders bel ik die makelaar dus gewoon zelf he, die onzin allemaal.:x

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh echt?? Maar JULLIE willen toch een huis kopen, zijn vader niet.:(
    Snap je frustratie, wil niet stoken, maar ik had morgen dus echt zelf de telefoon wel gepakt.:) T gaat om jullie DROOM huis!!!!!

Succes met de discussie. ( of istie voor hem al gesloten )?

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Omdat manlief een baan aangeboden kreeg met als voorwaarde verhuizen. Ik woon hier fantastisch, ook geweldige buren, ik hoef niet weg... Maar nu rijdt mijn man wel lange afstanden en zou graag de ochtend en avondspits (kinderen) met hem delen.

7. tulip

tulip Niet meer actief

De discussie is voor mij nog niet klaar. Laat het vandaag even zitten en als ik vanavond geen,oplossinh heb gehoord dan bel ik morgen zelf. Dan kan ik ook tegen de verkopers zeggen dat we nog nagedacht en gerekend hebben en dat dit dan toch echt ons uiterste bod is;)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @tulip; het is te hopen dat jullie vandaag zelf gebeld worden, anders idd morgen zelf even aan de bel trekken.

9. tulip

tulip Niet meer actief

Hebben jullie al wat gehoord?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Jazeker!
    Wij zijn tot een overeenkomst gekomen, hebben dus gisteren ja gezegd :D
    Deze week horen we meer, de contracten worden nu opgezet.

11. tulip

tulip Niet meer actief

Ahhhhhhh, super gefeliciteerd!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dank! :D

13. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Weet je dames, toen ik voor de eerste keer dit topic las, dacht ik echt wat een stelletje ongeduld, je kan toch wel even wachten. ;):p

En nu hebben wij net een bod uitgebracht op een huis dat wij heeeel graag willen hebben. En ik kijk om de 5 minuten op mijn telefoon (makelaar zou direct de verkopers bellen en mij vandaag of morgenochtend terugbellen).
    Mis ik dus net (omdat ik even moest plassen) een anonieme oproep, had dus de makelaar kunnen zijn... Voortaan neem ik die verrekte telefoon mee naar het toilet! Grrr :x Je begrijpt dat ik nu helemaal zenuwachtig ben hihi. Wil ook niet terugbellen straks zegt ze nee hoor dat was ik niet, dan komt het net over alsof we het wel heeeeeeeeel erg graag willen hebben (wat dus ook zo is, maar hoeven zij niet te weten). Mijn man wordt knettergek van mijn gestuiter, hihihi :):D;)

Dus dames, bedankt voor het openen van dit topic, dan weet ik dat ik niet de enige ben die zo reageert hihi :D

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @Dees Dees geweldig
    @Bonkie ik zat ook bijna op mn telefoon toen
    @Tulip, ik zou mijn man duidelijk maken dat hij met jou getrouwd was en hem zeggen dat je nu gaat bellen en gewoone en bod uitbrengen van jullie eindbod , waar hij bij zit. Is dat nou zeg, je laat je toch niet door hem de les lezen. Jullie zijn wel samen. pffff

15. tulip

tulip Niet meer actief

thanks, en als je weet hoe ik ben, zou je lachen, want ik ben echt iemand die zich zeker de les niet laat lezen;) Hij is net thuis, dus we zullen weer eens overleggen straks.

16. tulip

tulip Niet meer actief

haha sterkte met wachten!!! Hoop voor je dat het lukt.

17. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ze hebben ons bod afgewezen (nou ja dat verwachtte ik eigenlijk al, zou het echt een wonder vinden als ze het zouden goedkeuren). Wij hebben nu een bod van 245.000 gedaan. En de makelaar gaat dan een tegenbod doen (vond ze voor 235 niet interessant) Zou mooi zijn als we op 250/255 uitkomen en wij zijn bereid tot 260 te gaan.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @bonkie; spannend, succes met onderhandelen!

@tulip; ben benieuwd wat het gesprek opleverd, succes!

19. tulip

tulip Niet meer actief

nou spannend!! Wat was de vraagprijs ook al weer??

20. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    283.000, maar moet gewoon echt wel geklust worden. :)

Deel Deze Pagina