Ik word GEK van het wachten... Wanneer belt de makelaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Jeetje snoopy, wat een gedoe zeg! Kan mij voorstellen dat je gek wordt. Hopelijk wordt het allemaal snel geregeld.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Tulip; Bij jullie nog nieuws?

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat ik al zei ze zijn echt wel heel streng. en een creditcard moet je gewoon opzeggen. Je kunt het na de koop zo weer opnieuw aanvragen is toch geen enkel probleem?

Hoop dat er snel goed nieuws is voor jullie allemaal.

Vond het verkopen van ons huis en de koop van ons nieuwe huis ook super stressvol trouwens

4. tulip

tulip Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

ONS BOD IS GEACCEPTEERD!!!!!!

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    WAUW!!! Tulip gefeliciteerd!!! :D:D

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

7. tulip

tulip Niet meer actief

dank je wel meiden, we zijn ook zo blij.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Tulip wauw gefeliciteerd meid!!!!:D:D:D Wat moet dat een goed gevoel geven!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Wauw!! Gefeliciteerd :D

10. tulip

tulip Niet meer actief

dank je wel meiden, in mn hoofd ben ik al aan het inrichten. ;)

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier ook ons huis te koop staan, in feb 2012 staat het 1 jaar te koop. Onze huis staat te koop via Makelaarsland. Wij doen dus ook zelf de bezichtigingen. Best wel bezichtigingen gehad maar de meeste vinden de hoofdslaapkamer toch wel erg klein. En dat is ook zo.

We hebben de afgelopen maanden niets aan de prijs gedaan omdat we in de aankoopfase zaten van een nieuwbouwhuis en we wilde eerst wachten of we daarvoor ingeloot waren. En we zijn ingeloot! Eind 2013 wordt ons nieuwe huis opgeleverd. Dus hebben we nog 2 jaar om ons huis te verkopen.
    En a.s. zaterdag hebben we weer een bezichtiging.

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @koala; Wat fijn dat jullie ingeloot zijn, nu maar hopen dat dit huis binnen de tijd verkocht raakt.

@hier; Zojuist krijg ik het concept van de koopakte binnen, lekker dat er nu wat vooruitgang in zit :)

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Tulip wat goed zeg!!! Dat was toch ook jullie eindbod? Zou nu helemaal tegen mn schoonpa zeggen zie je wel :) hahahaha ( hij wilde toch niet nog 1.000 euro meer bieden)

15. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    @tulip, van harte gefeliciteerd
    @snoopy, rot! komt vast goed! :)

Wij hebben vandaag ook een bod op een andere woning gedaan, staat al ruim een jaar te koop voor 298.000 en wij hebben een bod van 258.000 gedaan en willen tot 270.000 gaan. :) Ben benieuwd makelaar was erg enthousiast. Verkoper had al een nieuwe woning in het midden van het land, dus ik heb goede hoop dat wij er met deze wel uit gaan komen.

16. tulip

tulip Niet meer actief

anastasia, hij heeft idd gezegd dat ik geen verstand heb. Dus toen ik daar vanmiddag kwam, wees ik naar mn voorhoofd en zei ik: zit toch meer verstand in dan je dacht he??;)

koala, leuk zeg zo'n nieuwbouw. Je hebt idd een mooie tijd uitgetrokken om je huis te verkopen. Dat zal vast lukken toch??

Wij zitten nog helemaal te stuiteren hier.

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Tullip: Woehoeeeeeeeeeeee! :D:D Gefeliciteerd meid! Helemaal geweldig voor jullie!!!!!!! Superr!!

Hier echt een kut dag gehad! :(
    We kunnen helemaal NIKS! Die rot schuld gooit roet in het eten, doen ze ergggg moeilijk over.
    De man van de rabobank gaat voor ons nog wat mogelijkheden uitzoeken, maar de kans was erg klein volgens hem dat dat ging slagen. Zelfs met behulp van mijn ouders.
    Ik kan wel janken!!!
    Vanmiddag een bezichtiging gehad ( jaa daar moet je dan heen omdat je het moeilijk een uur van te voren af kan blazen ), dat huis viel tegen. Dus dat scheelt alweer.
    We zijn nu aan het kijken naar een heel goedkoop huis wat we op t oog hebben, maar dat is dus ook maar de vraag of zelfs dat kan..
    Ben er bang voor...
    Oooooooh wat baal ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. tulip

tulip Niet meer actief

tamale, dat is wat je zegt een kut dag. Ik had echt goede hoop voor jullie met de hulp van je ouders. Ik dacht trouwens dat het ging om een intentieverklaring, maar je hebt nog een schuld ofzo dan ergens?? Is die niet meteen af te betalen zoals bij snoopy??

19. koala28

koala28 Niet meer actief

Tulip: Ik ga er vanuit van wel. We zitten nu ook echt niet op een schopstoel want als we nu moeten gaan huren dan ben ik het dubbele aan lasten kwijt dan dat we voorlopig in onze huidige woning blijven.

Tamale: Waarom is de kans klein van slagen? Overschrijden jullie de inkomsten/lasten toets met het krediet?
    Ik werk zelf namelijk op de hypothekenafdeling van de bank die je noemt.

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja wij dachten ook dat het puur en alleen om de intentieverklaring ging dat het eventueel niet zou kunnen. Maar toen mijn ouders vertelden dat ze borg wouden staan, had ik goeie hoop.

Wij hebben verder geen lopende kredieten het is puur en alleen de rest schuld! :( Van 10.000 euro.
    Daar doen ze heel moeilijk over..

Deel Deze Pagina