Wij gaan vanmiddag trouwens kijken naar een ander huis wat nu nog door de woningstichting word gerenoveerd. Ben helemaal happy! Ik had eergister gebelt maar kreeg er niet zoveel uit. Vandaag mijn vriend gebelt ( mannen schijnen altijd meer voor elkaar t ekrijgen ) en toen had die man gezegt: ooh ik had niet begrepen dat jullie situatie zo was. Bevalling etc. (terwijl ik het die beste man maandag ook had verteld, maargoed ) Nu kunnen we vanmiddag komen kijken. Ik hoop ZO dat het was is. Zit een mega tuin bij, op de hoek. Echt perfect. Hij staat ook eigenlijk nog helemaal niet te koop. Via via zijn we hierachter gekomen. Duimen jullie mee? Snoopy: Ik heb het huis bekeken. MOoi hoor!! Moet nog wel heel wat aan gebeuren ofniet! Kun je zeker wat moois van maken. Gefeliciteerd!
tamale, ja daar hebben wij ook al aangedacht, maar ik vind dat wel moeilijk. Ik duim zeker voor jullie!!
@Tamale; Mannen krijgen soms net even wat meer voor elkaar Ik duim dat het huis meevalt en het wat is voor jullie!
@Tulip, balen zeg dat je nu tussendoor nog iets anders moet zoeken Vooral 2x verhuizen in korte tijd lijkt me niets. Ik zou misschien ook proberen of het toch echt niet eerder kan. @Tamale spannend zeg ik ga zkr duimen!!
Dankudanku! Ik ben helemaal in love. Het is zo'n gaaf huis. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het hart in mn keel had toen ik al die vreselijke scheuren in de muur zag. Het waren geen haarscheurtjes zeg maar. Eerder been breuken.. Maarrr, dat word opgelost door de aannemer. De rest gaan we waarsch zelf doen, zoals de muren, keuken badkamer. Etc. We hoeven iig niets te verplaatsen en het lijkt meer werk dan dat het is. En een lap grond erbij! Wauw!!! Zelfs aan de zijkant van het huis tot voor het huis. Heerlijk! Hij wil nu in de huidige staat 159 vragen. Maar hij zegt wel: Het is een vraagprijs dus er is wat aan te doen! We moeten zeker een bouwdepot van 30.000 maar dan heb je hem ook op en top! Mijn vader en oom kunnen heeel veel doen. Oh ik ben zo blij. Maar ook wel weer bang dat het mis gaat! Heb mijn ouders gevraagd over de lening. Mijn vader wil het als het kan, dus dat is wel fijn!! Toch vind ik dat ook nog spannend, eerst wachten totdat dat rond is en dan kunnen we met de onderhandeling bezig. De man zet hem tot die tijd niet te koop en wacht tot maandag op ons besluit. Spannend!!!!
Tulip: Snap ik wel! Je bent natuurlijk al heel blij dat ze akkoord zijn gegaan. Deesdees: Dat blijk wel weer! Ook met de intentieverklaring hielp zijn telefoontje, die van mij niet. Noujaaa.
@Tamale; Ohw wat gaaf!! Dus nu is het hopen dat je vader garant kan staan..wat spannend! Staat het huis ergens op internet of niet, ben wel benieuwd...ken Almelo wel aardig (het was toch almelo of niet ) Wij gaan trouwens morgen tekenen
Hahah nee! Wij willen juist weg uit Almelo! Zo snel mogelijk! We gaan naar Wierden. Staat helaas geen foto van op internet. Als we er binnenkort meer over weten en het word hem, schiet ik wel even een paar foto's! Ja het is echt super gaaf. Ik hoop dat ik ondanks al het enthousiasme een oog dicht doe vannacht... Pff Spannend voor jullie!!!! Have fun! Tekenen voor jullie oude of nieuwe huisje? En wanneer konden jullie switchen?
Tamale wat gaaf zeg, ben benieuwd of het lukt. Hoop het zo voor je. Zou top zijn. Zou wel een bouwkundige keuring regelen!! zeker met die scheuren wil je toch zeker weten dat het allemaal goed is! xx
Ohw weg uit Almelo en op naar Wierden..ook dat ken ik Kom zelf uit Nijverdal Het is en blijft spannend totdat het definitief wordt, ik vreet ook echt zowat mijn schoenen op.. Morgen tekenen we voor beide, tegenpartij heeft al getekend. Zeer waarschijnlijk wordt hier de datum rond 28 februari
Hoeveel weken is dat dan? Want eigenlijk denk ik dat het qua kostten ivm opslag meubels, huur en borg etc misschien toch niet zon slecht idee is en dan tussendoor ff een midweek naar centerparcs ofzo zodat je het toch overleefd Je kunt dan wel ff sparen
YeeY, ons bod is geaccepteerd! :-D Goh wat komt er ineens veel op je af zeg, hooliekapoolie.. Nu met van alles aan de slag! Ik ga even teruglezen en uitgebreid reageren.
DeesDees: Dat is toevallig! Waarom weg gegaan hier? Utrecht is toch heel wat anders ineens?! Anast: Morgen gaat er eerst een aannemer voor ons kijken. We hebben al wel wat meer informatie gekregen over de verzakking etc. Dus we zijn een stuk geruster. Ook wat gehoord van de buren etc.
Wij gaan morgen een bod uitbrengen! Beginnen wel 20.000 onder de vraagprijs omdat er nog zoooooveel gebeuren moet. Dussssss dat word HEEL spannend. Gelukkig hoef ik alleen de ochtend te werken, anders hou ik het niet vol denk ik! Ik hou jullie op de hoogte!
bonkie, o mooi!! Hoe staat het er nu mee?? anastasia, sorry, zie je reactie nu pas. Als we niks kunnen vinden gaan we ook naar mn ouders hoor. Ik zou het er ook wel uithouden, maar vind het net allemaal iets moeilijker omdat we die kleine er ook bij hebben. tamale, o spannend zeg!! Ik vond het echt een slopende tijd en ik ben thuis, dus zat ook hele dagen naast de telefoon. Ik hoop dat jullie er snel uit zijn met de verkopers.
@Bonkie,gefeliciteerd meid! Ja er komt dan ineens een hoop bij kijken he, ben blij dat we dat hier nu gehad hebben @Tamale, oehhhh spannend meid! Gelijk heb je door flink laag te bieden! Ben benieuwd Hier hebben we dus afgelopen donderdag de sleutel gekregen en zijn vanaf dat moment al gelijk begonnen met behang afhalen. Gelukkig dit weekend veel hulp gehad en nu is al het behang eraf zowel boven als beneden en op de zolder ligt inmiddels al laminaat We schieten goed op dus! Er moet nog genoeg gebeuren maar het meest intensieve werk zit er nu op. 15 december komt de stucadoor, we laten het hele huis op de zolder na spackspuiten. Dus daar hebben we geen omkijken naar