Wij zijn opzoek naar een nieuwe tuinmeubel set. Een paar weken geleden zag ik op de site van Ikea een hele leuke tuin tafel en bijpassende stoelen staan. Wit met zwart/grijs geloof ik. Nu ik het aan mijn vriend wil laten zien, kwam er een paar dagen geleden bij de categorie tuinmeubels te staan; dat er een fout op de pagina was en nu is de hele categorie weg! Ik kan nergens op de site een tuin tafel of stoel vinden Ik vraag mij af of tuinmeubelen nog wel te koop zijn bij de Ikea, voordat we daar naar toe gaan rijden.. Zijn toch bijna een uur onder weg. Zou zonde zijn als het voor niks is. Wie o wie kan mij helpen.
ooh echt stom! Nu dat ik weer ga kijken vind ik het wel Ik vond het al zo vreemd Het is trouwens deze.. wat vinden jullie ervan? AMMERÖ Tafel - IKEA en deze stoelen AMMERÖ Armleunstoel - IKEA of deze stoelen AMMERÖ Tuinstoel - IKEA Weet nog niet welke ik het beste kan kiezen
Ja ik zat ook te denken om de eerste te nemen, ze zijn ook stapelbaar, waat weer ruimte bespaard. En nu ligt mijn vriend hier te maffen op de bank en kan ik het als nog niet laten zien :x haha Dan maar morgen
haha kan je ze niet opslaan op je pc hoef je niet naar de site te gaan of heb je dat al gedaan ?? ... als je ze kunt stapelen scheeld het inderdaad wel wat plaats he
Leuk zeg! Hoewel stapelbare stoelen wel handig zijn, moet ik toch wel zeggen dat verstelbare stoelen veel lekkerder zitten!
Nu laat je me weer twijfelen haha ze zullen vast wel in de winkel staan toch dat je ze kunt uit proberen?
haha misschien wel maar voor mij dus niet haha weet niet hoe ik het doe maar op een of andere manier val ik er altijd af of schiet dat ding ineens achteruit
Haha, je moet het wel met beleid doen! Wij hebben beide soorten stoelen op ons terras staan, als ik eventjes er zit dan pak ik zo'n stapelstoel, maar wil ik er lang zitten lezen ofzo, dan pak ik echt wel die verstelbare stoel, kan je een beetje achterover zitten, heerlijk relaxed! Maar denk dat je gewoon even in de winkel moet oefenzitten
Haha ja ik denk idd dat ik (wij) dat maar moet gaan doen binnenkort. Ben benieuwd hoe ze in het echt zijn
voor dat je gaat , kijk wel even of ze de tafel en stoelen die jij zou willen kopen wel op voorraad hebben.. anders ga je als nog voor niks... zou denk ook voor die verstelbare gaan...
Ik zou dus echt voor de 2de stoelen gaan!!! Heerlijk verstelbaar! Die andere kunnen dan stapelbaar zijn, deze kun je dicht klappen en een paar op een rij neemt evenveel plaats in als 1 stapelstoel hahaha
Is dat wel handig, zo'n glazen tafelblad? Het lijkt mij erg spiegelen en volgens mij worden je drankjes ook binnen no-time warm... Maar ik weet het niet, hoor. Heb zelf om bovenstaande gedachtenspinsels destijds toch maar voor een houten blad gekozen.