Ik heb ook meteen 5 vliegen in de woonkamer cirkelen zodra ik me deur open doen. arrghh ik haat die dingen, irritante vieze beesten. Dus ik kan me zijn irritatie wel voorstellen, als jij de deuren open wil zou ik zeggen dan maak je ook elke vlieg dood die binnen komt. En geen vitrage oid. voor de ramen zodat jan en alleman naar binnen kan kijken vind ik ook vreselijk. Ik heb echt geen zin dat elke fiep die zn hond uit laat mij aan staat te gapen hoe ik me boterham naar binnen werk of zo. Nee mijn huis is prive, geen pottenkijkers en geen vliegen
Wij hebben ook horren, van die grote dingen die je er uit tilt als je de ramen wilt zemen. Ideaal. Boven nog oude ramen maar daar een horgaas voor gespannen met plakstrook, kan het raam toch op eeen kier s nachts.
Ik word soms ook gek van die vliegen maar zou nog gekker worden als ik opgesloten zou zitten. Zodra het weer het toelaat gaan hier die dubbele tuindeuren open! Manlief denkt er trouwens hetzelfde als mij over dus dat scheelt, zo niet had alles evengoed open gegaan hoor
Aangezien mijn vriend toch vrijwel nooit thuis is heeft die niks te zeggen hier Dat ene uurtje op n dag dat hij op de bank zit moet hij niet zeuren!
Gewoon je ramen opengooien hoor! Als je man last heeft van de vliegen etc gaat ie er maar achteraan met een vliegenmepper! Wij hebben een mooie grote deur, naar de tuin toe (vanuit woonkamer) en die staat als het lekker weer is gewoon open hoor, valt reuze mee, met de vliegen/muggen/etc!
Hier staat snachts alles op een kier (met knippen anders zouden de katten eruit kunnen) en de rolluiken op gaatjes. Het is echt heerlijk koel en het waait lekker door als je beide kanten open zet. En ik heb nog geen mug binnen gezien dit jaar