IK WORD GEK VAN MEZELF!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Dat Gravitamon is speciaal voor zwangere vrouwen? (Net of er zwangere mannen zijn grrr)

    Ik ben normaal gesproken ook niet zo'n mietje maar voel me de laatste dagen ook behoorlijk klote. Herken het inderdaad in jullie verhalen...
    Als ik de trap oploop ben ik compleet buiten adem, ik lijk wel bejaard. Regelmatig duizelig, 's nachts slecht slapen en dan ook nog eruit om te plassen wat ik echt nog nooit heb gehad. Mijn borsten lijken niet meer op die van mezelf en zijn pijnlijk. En dan zet nu ook nog die misselijkheid door :( Had al een tijdje zo'n weeig gevoel in m'n maag maar werd vannacht zelfs wakker van de misselijkheid.
    En vandaag de hele dag ontzettend beroerd geweest. Zelfs bij het tandenpoetsen begon ik al te kokhalzen... En dat, die misselheid, vind ik echt het ergste. De rest daar valt wel mee te leven voor bepaalde tijd.

    Aan de andere kant is vandaag de eerste echo gemaakt en dat is wel geweldig! Maar al die kwaaltjes.....BAH

    Sorry hoor..even zeuren!!!!!

    Jansen
     
  2. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    aah leuk meis je eerst echo!!

    hoe was het om te zien?? :) :)

    Tja ik weet bij elke zwangerschap horen kwaaltjes..maar had bij Lorenzo haast geen last en deze zwangerschap heb ik bijna overal wel last van hahaha...gek he?
    je zou denken dat je lichaam wel een zwangerschap gewend is...

    en weet je wat ik ook wel moeilijk vind? om steeds iets te eten ipv drie maaltijden op een dag....krijg er haast niks door namelijk haha


    Liefs Paula
     
  3. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Paula,

    die echo was echt geweldig ja..alleen jammer dat ik er zo kostmisselijk bij lag ;)
    Maar wel super om even een bewijs van leven te zien...

    Ja dat schijnt wel te helpen he als je verspreid over de dag telkens kleine porties eet. Op zich lukt dat nog wel, heb alleen 's ochtend nog erg moeite met eten maar zal nu wel moeten.

    Over een aantal weken zullen we er wel om lachen maar nu is het even minder leuk met al die kwaaltjes.

    Ben jij ook al misselijk of is je dat nog bespaard gebleven tot nu toe?

    Groetjes,
    Jansen
     
  4. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hai Jansen!

    Ja ik ben supermisselijk ...en hang veel boven de wcpot haha....
    Erg vervelend en op het laatst gaat het zo pijn doen in je buik he? en spuug ik alleen nog maar gal eruit..niet echt lekker!

    Wat gaaf he dat je nu ff kennis hebt gemaakt met je kleine wonder!! lijkt me ook gaaf om te zien, ikke mag 13 januari voor een echo..ben benieuwd!!

    Groetjes Paula
     
  5. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    tja ik ben ook nog gespaard gebleven qua spugen,terwijl ik bij mijn andere zwangerschap wel 9 maanden heb gespuugd,raar he is wel 10 jaar geleden,heb nu eigenlijk alleen maar gevoelige borsten,ook niet iedere dag ,maar als ik in de supermarkt loop en al die luchten van eten door elkaar ruik word ik er wel misselijk van.
    en moe dat is echt niet normaal kan de hele dag slapen,nou ook weeer lekker ff gezeurd mmm lucht op.
    groetjes jacky
     
  6. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Vind het ook wel heel apart dat je als vrouw niet perse dezelfde of uberhaupt kwaaltjes hebt bij een volgende zwangerschap... Raar gedoe met dat vrouwen-lichaam ;)

    Ohw Paula spannend, das al best snel! En denk, ook al heb je het al een keer meegemaakt, dat het toch heel speciaal blijft. Geweldig die techniek..

    En van jouw verhaal ga ik een beetje gruwelen Jacky..9 maanden lang spugen?!? Volgens mij is dat ook zo'n domper op je zwangerschap dan? Kun je dan uberhaupt nog wel functioneren, naar je werk etc?

    Groetjes,
    Jansen
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    9 maanden!!! Ik zit nu op de 13 weken en wordt er af en toe erg gek van.Ik kan bijna niets eten terwijl je nu juist zo gezond moet eten. Drinken krijg ik al helemaal niet weg!
     
  8. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    ja ik heb het ook dat ik drinken niet weg krijg!
    Ik probeer het wel maar als ik 4 glazen weg krijg op een dag is het veel!!

    Het lukt me gewoon niet..

    Liefs Paula
     
  9. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik ken dat. Ik heb dat altijd al gehad. Soms moet ik van mezelf doordrinken, maar dat komt er dan weer uit. Ik haal meestal 3 glazen. Vandaag heb ik geluk, ben al met de vijfde bezig.
     
  10. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    vandaag nog niet misselijk geweest!!!!! :D
     
  11. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Das wel fijn he een keer een dag niet misselijk. Ik zeg het net tegen mijn vriend dat ik ook wel weer zon dagje wil. Nou ja ik mag niet klagen, heb al twee dagen niet overgegeven.
     
  12. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Nou dames

    wat een verhalen ik ben nog nooit zo beroert geweest of zo
    maar ik wens jullie heel veel sterkte en dat het allemaal snel over is

    Groetjes roelien
     
  13. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Dankjewel. Ik neem het er allemaal bij, maar van de week werd het me een beetje te veel. Om de 5 minuten kotsten, ik stikte er echt bijna in. Had al dagen geen eten in mijn buik.
     
  14. Nikki5

    Nikki5 Lid

    19 dec 2005
    57
    0
    0
    Tjeemig, ben een weekje op vakantie geweest. Wat een verhalen en items dan alweer :D :D

    Als ik jullie zo hoor mag ik mezelf nog gelukkig prijzen. Amper kwaaltjes maar 'slechts' erg veel last van stemmingswisselingen. Ben eigenlijk altijd vrolijk van aard maar durf dat nu niet van mezelf te zeggen :( Dat maakt me in de war.

    Verder.... respect voor wat jullie doorstaan.

    Groetjes Nikki
     

Deel Deze Pagina