Zoals de titel al zegt, ik word helemaal gek van mezelf. Mijn hele lichaam is onrustig en ik kan gewoon helemaal geen rust vinden. Ik heb onwijs veel last van mijn bekken, ben dan ook sinds maandag thuis. Slapen lukt me amper kan gewoon geen houding vinden die fijn is waardoor ik de hele nacht onrustig aan het draaien ben. Daarbij heb ik het nog mega benauwd, lijkt wel of alles afgeklemd word. En dan komt er ook nog eens een verkoudheid en keelpijn bij. Het valt me ook op dat ik veel minder honger heb, maar wel meer wil drinken. Dames help ik wil wat meer rust in mijn hoofd en lichaam. Ik probeer zo te genieten van mijn kleine baby in mijn buik, maar kan gewoon de rust niet vinden. Ik kan nog geen 5 minuten stil zitten omdat alles irriteerd. Wie heeft tips en anders heb ik gewoon even heerlijk kunnen klagen.
Hier hetzelfde probleem, vooral vorige week. Daarbij had ik ook steeds een soort van paniekaanvallen, was bang dat het niet goed ging met het kindje (had een beetje hoge bloeddruk, is nu weer goed) en een blaasontsteking erbij. Wat bij mij hielp was een lekker warm bad nemen, en dan proberen al je spieren te ontspannen en rustig ademhalen. Met een relaxt muziekje erbij. Misschien dat het bij jou ook helpt
Verloskundige toch maar even gebeld. Is net langs geweest en nu moet ik mezelf laten testen op zwangerschapsdiabetes. Ik hoop echt niet dat ik dat heb. Ik lees echt hele nare dingen erover op het internet wat er met de baby kan gebeuren.