hoi mausli lekker gebubbeld gisteren. haha ik hoop dat je genoten heb van je avondje vrij want weet als je kapster bent heeft iedereen je nodig. haha nu maar hopen dat we snel positief testen. groetjes mik
hey mik mn avondje was heerlijk toch nog ff geknipt maar daarna lekker uitgerust. vandaag weer een lange dag, gelukkig even bij kunnen tanken gister werd vanmorgen wakker met verschrikkelijke pijn in mn rug dus denk dat ik die test ingepakt kan laten hahaha. ik duim voor je van het weekend.. x
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhh ik word gek van mijzelf. vanmiddag naar huis moeten gaan van mijn werk ik was zo misselijk en zo slap als een vaatdoek. en moe viel bijna in slaap. en mijn borsten als ik eraan zit ivm jeuk voelt het helemaal brtanderig aan. als dit geen zwangerschap is weet ik het ook niet meer. wat kan je lichaam toch DOM doen. ik word er zo langzamerhand gek van..................................... wel zwanger niet zwanger wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet., zo gaat het de hele dag in mijn hoofd. IK WORD GEK ze kunnen me zo naar duin en bos brengen zometeen. sorry moest even mijn gal spuwen, rot lichaam was ik maar als man geboren. hahahahahhaha. ff sexen en klaar zijn ze....... groetjes mik
straks lekker languit op de bank meis! ik hoop echt voor je dat het bingo is hoor....ik sukkel lekker verder ben kapot. en ik moet nog een hele avond *zucht* werk je in een salon of echt voor je zelf?
ik heb een eigen salon in huis. en werk parttime ernaast in de thuiszorg. drie dagen de een drie dagen de ander. erg vermoeiend. vanavond ook werken maar maar twee klanten dus valt mee. en daarna op de bank met voeten omhoog. haha lekker tv kijken. groetjes mik werkze vanavond
ik cross nu nog overal naar toe zijn druk bezig met een salon in de garage te maken, met het oog op de toekomst en ik ben het gewoon zat om iedere avond weg te zijn.maar zit nog niet echt schot in man die het verschil tussen een hamer en een schroevendraaier niet kent en een vader die druk is. heb er net 11 geknipt ik ben echt gaar nu net lekker op de bank neergeploft. denk niet meer dat ik er nog vanaf kom vandaag hahaha heb vanddag echt een baaldag. loop constand te bibberen,doodmoe,buikpijn
ja dan heb ik mazzel . mijn man werkt in de bouw. werk je nu nog in een salon? of alleen aan huis z of w werk je als zelfstandige? groetjes mik
ik werk wit voor mezelf salon gaat niet meer heb een hele erge allergie voor verf. dus das gewoon geen optie. ik werk 2 dagen bij mn broer in de zaak(schoenenwinkel) dus ook een hele dag op mn benen staan doe mij zo'n man! hahahaah. die van mij heeft alleen maar verstand van treinen en voetbal! mn vader doet gelukkig heel veel qua bouw werk voor me.dus daar ben ik echt blij mee. we zijn pas verhuisd kwam ineens op nog net ff voor de bruiloft. ben blij dat dat allemaal achter de rug is valt een flinke last van mn schouders.
oh oke dus je verft neimand nou ook wel lekker voor als je zwanger ben niet in die verfdampen werken groetjes mik geniet nog even van je avondje op de bank groetjes mik