Hoi allemaal, Ik slik sinds begin deze cyclus etos zwanger worden, maar kan het dat ik daar hele gevoelige borsten van krijg? Ze voelen een beetje beurs met af en toe wat steekjes en mijn tepels zijn gevoeliger dan normaal en worden daardoor sneller hard. Heeft iemand hier ervaring mee? Vind het zo vreemd en een beetje eng liefs Marijn
sinds wanneer slik je dat en sinds wanneer heb je last? Ik denk dat het eerder met je cyclus verband houdt en niet met de pillen.
Ik heb het sinds een aantal dagen, nooit eerder gehad op deze manier. natuurlijk wel gevoelige borsten voor NOD maar niet op deze manier. In die pillen zit zoveel dat ik me een beetje zorgen maakte over de uitwerking, maar aan de andere kant: dan zou het niet verkocht mogen worden toch?
Marijn, ik heb de eerste 6 rondes ofzo na het stoppen met de pil ook nooit pijn aan mijn b(*)(*)bs gehad, daarna ineens wel (was in nov gestopt en vanaf mei werden ze een paar dagen na mijn eisprong heel pijnlijk). Per ronde is het wat wisselend wanneer het begint, maar blauw aanvoelen doen ze nu elke ronde :-?
Ik heb het ook! Ik slik ze ook sinds begin van deze ronde en ik heb al een paar dagen pijnlijke tepels. Mijn tepels zijn ook sneller hard en als ik ze aanraak doet het pijn. Ik geef het op ontpillen
Ontpillen kan het bij niet zijn, slik al 2 jaar geen pil meer. Maar ik begrijp dat je borsten dus elke cyclus anders aan kunnen voelen?
hallo marijn Ik slik die etos pillen nu ook ongeveer 3.5 week, ik zou gister ong moeten worden, ook ik heb nu iets langer dan een week last van mijn borsten, ze zijn wat harder en tepels zijn groter. Ik weet ook niet of het door de pillen komt. Ik heb dat normaal gesproken nooit voor ik ongi moet worden. Dit is de eerste keer. xxx medina
Ik slik de etos-pillen nu een maandje, denk ik, en heb geen bijwerkingen ontdekt zoals gevoeligere borsten.