Ik word gek van mijn buren!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier is het vooral een probleem dat het bij de buren heel normaal is dat die kids op een normale schooldag pas rond 23.00 naar bed gaan met een hoop gejank en geschreeuw (3 kinderen onder de 8 ) en nu in de vakantie rond een uur of 00.00 of nog later zelfs.. mijn dochter ligt er om half 8 in, dus dat is nogal lastig soms.

2. Tese

Tese Niet meer actief

Zo te zien sta je allleen in deze mening ;) Tuurlijk maken kinderen lawaai, maar zo extreem is niet normaal. En een huilend kind daar doe je niets aan, dat weet ieder normaal mens wel ;)

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik vind dat er wel een verschil is tussen normaal kindergeluid en lawaai overlast. Je hoeft niet als een schreeuwende aap te spelen dat kan ook met normaal producerend geluid maar niet dat je oren ervan afknappen. Maar ja je weet ook niet of die kids gewoon een beetje uitgelaten zijn en die ouder(s) er zelf niet gek van word(en). Zou gewoon even een gesprek aangaan wat dat betreft want er zijn twee mogelijkheden misschien zitten ze zelf ook wel met de handen in het haar en krijgen ze ze niet rustig. Of ze laten ze inderdaad gewoon lekker hun gang gaan. Misschien lost een gesprek het wel op.

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik merk het.. haha
    ach ik weet ook niet hoe het er daar precies aan toegaat he...
    sommige ouders maakt het gewoon geen bal uit of hun kinderen lawaaierig zijn.. vindt wel dat er een beetje rekening moet worden gehouden natuurlijk.. maar de enige oplossing is om eens een praatje te maken met de buren... en dat kan ook op een vriendelijke manier.. misschien kunnen zij het wel allemaal niet aan en zitten ze met hun handen in het haar.. als je ze dan ook nog eens de wind van voren geeft zal dat niet postief werken lijkt me... dat is wat ik probeer te zeggen....

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook een hele 'fijne' buurvrouw, alleenstaand met een zoontje van 5 geloof ik. Nou, het lijkt wel alsof ze daar met 20 personen/kinderen wonen! Zij heeft altijd herrie! Zelfs de deur kan daar niet normaal dicht. Als zij de achterdeur dichtsmijt, rinkelen de kopjes bij mij in de kast! Haar zoontje is een verwende snotaap die om alles, maar dan ook werkelijk alles zeurt en brult. Hij banjerd de trap af als een beztene, en het lijkt wel alsof er een kudde olifanten van die trap af komt stormen. Zij heeft de muziek altijd knetterhard staan (van die rimboe muziek, dus ik hoor alleen maar trommels en Yalalalalalaaah) óf het is hele foute muziek van 15 jaar terug ofzo waarop zij uit haar plaat gaat. Nog maar niet te spreken over haar valse schetter-stem als zij haar bek lostrekt!!!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Nee en ik denkk dat mn man dat maar moet doen want ik kan dat nooit netjes. Ik spring meteen uit mn vel. Uitgelaten zijn die kinderen iig niett want het lijkt wel alsof ze adhd hebben ofzo. Ze blijven maar doorgaan. Zucht... stuur mn man er wel opaf

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

ja als je van jezelf al weet dat je uit je vel gaat springen kan je beter je man erop af sturen anders heb je er straks ook nog eens een burenruzie bij en dat lijkt me nou ook niet echt prettig... wel vervelend voor je hoop dat het snel is opgelost!

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    pff ik ken het

ze hebben 4 kids van 4 tot 8 jaar
    overdag op zich geen problemen mee
    maar het is net op ze het ruiken als dice naar bed gaat de hele middag hoor je niks totdat meneer naar z'n bedje gaat dan gaan ze rennen op de trap gooien met deuren
    ik zeg daar niks over want dice slaapt gelukkig er door heen
    maar savonds rond 19.00 uur begint het weer ze gaan dan normaal rond 20.00 naar bed maar nu is het vakantie of in het weekend gaan ze gewoon door tot 1.00 maar dan zeg ik er ook wat van als mijn kinderen er wakker van worden of na 22.00 vind ik het welletjes geweest

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Misschien hebben ze echt wel adhd. Niet iedereen kan daar goed mee omgaan...

10. Tese

Tese Niet meer actief

Zou wel apart zijn 5 kinderen uit 2 gezinnen met adhd.:p;);)

Deel Deze Pagina