miskraam, vroege miskraam of missed abortion gehad, wat kan ik verwachten bij 6,5 week?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sweetheart86, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Dames ik heb even julli hulp nodig; gisteren een spoed echo gehad met 9 weken en 2 dagen zwangerschap en bleek na lang zoeken dat het vruchtje wat er nog zat met ongeveer 6 weken en 4 dagen is gestopt met groeien.

Omdat ik er een paar weken later pas achterkom, wat betekent dat nou precies?

Is misschien een stomme vraag maar ben er ook nogal kapot van natuurlijk.
    Wij hadden met 7 weken en 5 dagen een hartje zien kloppen maar toen schatte ze de baby al een week te klein.

Maar wat komt er nou straks uit bij een natuurlijke miskraam? Een vruchtzakje ter grootte van 0,75 cm? Dat is hoe groot het was namelijk..
    En nog een dooiersakje of iets anders? Placenta?

Ik ben effe het spoor bijster hierover....

Ik wil namelijk omdat ik al 2 x bloed heb verloren waarvan 1 x met stolsels het even aankijken of het natuurlijk word afgestoten en anders die pillen.

Alvast bedankt voor jullie hulp

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Hoi meid

eerst en vooral veel sterkte! probeer er met je vriend/man veel over te praten ...

Ik heb net een vroege miskraam gehad maar bij mij is vruchtje zelf afgekomen (op die moment was ik 6wk en 4 dagen) maar waarschijnlijk is het bij mij al bij de innesteling ergens verkeerd gegaan.

Veel succes komende tijd met het verwerken!

3. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Waarom denk je dat ?
    Dat het al bij innestlling fout. Is gegaan?

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bij mijn ma kwam er een vruchtzakje uit ongeveer zo als een grote knikker. Bij de meeting mt 7 w 2 dgn was het vruchtje 1.12 cm

5. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Wat vervelend meis!
    Dat je er later achter komt betekent dat je een missed abortion (ma) hebt.
    Als het vanzelf op gang komt of als het op gang wordt gebracht door medicatie kan je verwachten dat je het vruchtzakje, met kindje erin, verliest en daarna als het goed is ook de placenta.
    Ik heb in november een ma gehad. Kindje was met ruim 7 weken gestopt met groeien, dit ontdekte ik toen ik 10 weken zwanger was met de echo. Een week later nog geen spontane miskraam dus gekozen voor cytotec. Hoe verder je bent des te groter je placenta ook is. Die is groter dan het vruchtzakje en het kindje. Bij mij kwam het vruchtzakje + kindje er door de medicatie uiteindelijk wel uit. Maar de placenta bleef in mn baarmoedermond hangen dus hebben ze die in het ziekenhuis verwijderd.
    En uiteindelijk een maand later alsnog een curettage gehad omdat ik niet schoon bleek...
    Maar goed, dat was een beetje een horror verhaal.

Ik hoop dat het voor jou vanzelf op gang komt en dat alles er ook vanzelf uit zal komen. En daarna wel vragen om een controle echo, altijd! Zodat je zeker weet of je schoon bent.

Heel veel sterkte!!

6. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Dankje wel :) ik heb nu vrojdag afspraak met de gyn voor de pillen. HJopelijk gaat. Het er allemaal uit, op de echo zien we een niet levend vruchtje ter grootte van halve cm.

Ik verlies wel wat bloed maar nog niet veel.
    Tlijkt neteen film waar ik naar zit te kijken ipv mn eigen leven.
    Kan het nog steedsvniet geloven

Ii wil nu gewoon weer verder.ll opnieuw aan de bak voor een gezonde baby!

7. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Jij opnieuw zwanger ?! Gefeli!

8. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Ja inderdaad, dank je wel :)
    En onverwacht blijkt t ook nog s een tweeling te zijn! Heel erg spannend maar gelukkig houden ze ons goed in de gaten in t ziekenhuis..

Dat je nu al bloed verliest is hoop ik een goed teken voor je! Ik hoop voor je dat het goed gaat doorzetten!
    Kan me wel voorstellen ja dat het een film lijkt, erg herkenbaar...
    Maar probeer alles zo bewust mogelijk mee te maken, want dat is naar mijn mening goed voor je verwerking.
    Heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina