Hoihoi, Ik heb de laatste dagen erg veel last van harde buiken. Soms echt 6 of 7 per uur, soms een uurtje niks. Ze komen op ieder moment, ook als ik gewoon op de bank zit. Ik zit al 7 weken thuis ( ziektewet en nu verlof) en heb ook geen stress of zo. Mijn dagprogramma is erg rustig, ik ga optijd op bed liggen, dus daar kan het niet aan liggen. Men zegt dat harde buiken erbij horen maar zoveel? ze zijn overigens niet pijnlijk. Moet ik me toch zorgen gaan maken en vk bellen of is dit toch wel normaal? En wat wil/kan dat zeggen over de bevalling? Of kan dat evengoed nog lang op zich laten wachten? Groetjes Schumi
Bekend Schumi. Ik heb er ook de hele dag door last van, net alsof ik zwanger ben van een voetbal ipv een baby, keihard is t dan. Soms doet t pijn, wat kramp, maar meestal is t gewoon 'vervelend' zeg maar. Wat t betekent? Geen idee, m'n vk zei er niet echt wat van. Maar als je het niet vertrouwt, gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor. Succes!
ik had bij mijn eerste ook veel harde buiken bij mijn tweede minder.Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen met vk want je kan toch beter te vaak bellen dan te weinig.Het kan niks beteken maar je moet toch goed luisteren naar je gevoel. Let ook op of je de kleine nog regelmatig voelt...... En bel anders gewoon als je het niet vertrouwd met je verloskundige.... succes
Ik heb er ook last van, de VK zei dat dit normaal was tegen het einde van de zwangerschap. Je baarmoeder trekt zich soms samen ter voorbereiding. Dit verschilt ook per persoon wanneer dit begint de een heeft er 2 maanden van te voren al last van de ander een paar weken voor de bevalling.