Ik moest net naar Karwei voor verf. Ik ging voor de kleur antraciet, maar had er een vraagje over en stelde mijn vraag aan een medewerker. Schijnbaar zei ik iets heel anders dan wat ik bedoelde. Ze zei: "je zei: lactacyd". Ik deed alsof zij zich dat had verbeeld en zei: "Lakverf, in antraciet " Maar achteraf dacht ik dat ze weleens gelijk kon hebben. Wat een stomme verspreking. En dan ook nog een vaginale wash. Dat verkopen ze niet bij de Karwei. Hebben jullie ook weleens een verspreking?
Toen we voor Koningsdag het weer steeds in de gaten hielden, blééf ik maar 'millimiter' zeggen als we het over de regen hadden. Echt, tig keer achter elkaar. Iedereen vond het hilarisch, maar ik werd er op dat moment echt vreselijk chagrijnig van Ik kreeg 'millimeter' er gewoon níét uit, zo raar was dat. Achteraf snap ik wel dat het hilarisch was dat het elke keer weer gebeurde, maar ik vond het toen echt níét grappig
Dat zijn er denk ik 1000 Gewoon een paar: Ik liep met iemand over het winkelcentrum vorig jaar op Hemelvaartsdag en vroeg me af waarom het zo stil was daar. Haar antwoord: "Ja, er gaat niemand op winkelvaartsdag naar de hemel." "Ik ga zo jongens eten." Zei iemand die yoghurt bedoelde. "Ik moet drie koningen verslaan." Zei iemand die een verslag moest schrijven over de feestdag drie koningen. "Denk je dat Amalia over 30 jaar koning is?" "Hij maakte zijn zak schoon met zijn hoofddoek." (hoofd schoon met zijn zakdoek moest dat zijn...)
Zo zei ik van de week tegen mijn man dat ik nog nieuwe stokbroden moest hebben. Ik bedoelde nieuwe korte broeken hahahha
Mijn schoonmoeder heeft een radio-actieve klok in huis en ze ging ook eens naar de winkel voor durex batterijen Oja en ik heb het wel eens over een topless jurk gehad
Hier ook eens met een straatnaam gehad. Ik was op zoek naar de laan van mensenresten. Moest zijn laan van de mensenrechten bleek later.
In Apeldoorn toevallig?? Ik heb een voorbijganger daar gevraagd waar de laan van mensenresten was en hetmaar vreemd vinden dat de navigatie het niet kon vonden.
Jep, vorige zomer kon ik het woord parasol niet uitspreken. ik zei elke keer, schat wil ff de paracetamol opendraaien? Echt het lukte me gewoon niet om parasol te zeggen. Iedereen moest er om lachen natuurlijk 😀
De man naast mij in de trein kijkt me nu heel raar aan, ik kreeg echt onbedaarlijk de slappe lach van dit voorbeeld... 😂😂😂