Ik word gek van zijn gesnurk!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Feddar34, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik ben toen ik zwanger was zelf naar de bank verhuisd.
    Ik kon toch al niet meer lekker liggen op het bed dat we toen hadden, en de (slaap)bank lag heerlijk!
    Tja, gezellig was anders, maar we hadden beiden slaap nodig.

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oh ja dat gesnurk... Hou op. Word er ook erg moe van. Mijn man is de laatste tijd verkouden waardoor het erger is. Ik hoop dus dat de verkoudheid snel over is want ik heb er ook zo'n hekel aan! Ik weet dat hij er niets aan kan doen maar ik wil ook gewoon graag lekker slapen, zonder de hele tijd naar dat gezaag van hem te hoeven luisteren.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bij mijn man hielp 20 kg afvallen....maar ik weet natuurlijk niet of jouw man te zwaar is.

Van eindeloze snurkserenades 's nachts naar heerlijke stilte en dus goede nachtrusten.. ik ben er heel blij mee!
    En hij ook, want hij heeft geen blauwe plekken meer van het gestomp van mij... haha

4. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Mijn kerel zit juist iets onder zijn gewicht.
    Maarrrr we hebben net zown middeltje gekocht 'Silence', een of andere keelspray. Ik laat jullie wel weten of het helpt oke! ;)!

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Oh jee....
    Van die keelspray ging mijn man juist harder snurken..... :(
    Ik hoop dat het bij jullie wel helpt!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hield mijn lieffie het in zijn slaap alleen maar bij snurken...:(, die van mij is namelijk erg actief in bed als hij droomt. Hij schopt, zwaait met zijn armen, praat, spuugt soms zelfs (echt waar!) en heeft af en toe last van schokbewegingen. Is dus ook niet fijn om naast te liggen.

7. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Oh, dat herken ik wel een beetje, maar gelukkig niet zo erg als ik bij jou zo lees. En gelukkig spuugt mijn schatje niet, maar de rest doet ie wel, of heeft ie gedaan.
    Mijn schatje neemt graag het hele bed in beslag, en gaat lekker met zijn voeten aan mijn kant liggen.
    In het begin van onze relatie sloeg hij in zijn slaap zijn arm uit, recht in mijn gezicht;)
    Ik heb dan ook een paar keer flink terug gemept! :D
    En ik moet eerlijk zeggen: ik heb al anderhalf jaar geen arm meer in mijn gezicht gehad.

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Haha is het geen familie van de mijne? Ik kop ook regelmatig een elleboogje in mijn slaap weg van manlief of ik heb ineens een schop onder mijn kont te pakken. Verder krijg ik hele verhalen te horen (die hij dan wel netjes fluistert) en hij zaagt op zijn tijd een bescheiden regenwoud omver.. Ach na een flinke por stopt hij er meestal wel mee. Ik heb het meest last van mijn hond. Die kan pas snurken! Hij ligt niet eens op dezelfde verdieping en er zit nog een slaapkamerdeur tussen maar deze jongen weet mij echt uit mijn slaap te houden. Misschien toch eens een tennisbal in zijn t-shirt naaien, denk namelijk niet dat hij het een straf vind om op de bank te slapen;)

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Is een andere man een optie??!?;):p

10. Writer

Writer Niet meer actief

oh erg zeg mannen die slaan en spugen tijdens slapen:$

hier dus op bank zoals eerder heb verteld hier , zijn snurk hoor ik soms ook boven dus bij elkaar slapen echt niet hoor8)

11. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ben blij dat ik niet de enige ben die last heeft van een snurkende man :) Heb er nu heel erg last van sinds ik zwanger ben, Als hij op zijn rug ligt snurkt hij heel erg, dan zeg ik hem dat hij moet draaien nog geen minuut later slaapt hij weer op zijn rug. Grrrrrrrrrrrrrrrrr:x:x

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb alleen de openingspost gelezen maar het is heel erg herkenbaar wat je schrijft. Ik lig ook elke nacht naast zo'n houtzagerij en ik kan er soms wanhopig van worden. In 15 jaar heb ik nog geen nacht gewoon doorgeslapen! :x

13. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn man gebruikt ook die keelspray, silence. De eerste nachten was het zo stil naast mij dat ik af en toe echt moest kijken of ie nog wel ademhaalde :D. Nu snurkt ie soms nog wel, maar 't is wel direct afgelopen als ik 'm even een por geef. En dat was eerder echt niet zo. Dus ja, bij ons helpt het zeker!
    Ben benieuwd of het bij jullie werkt!

14. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik weet niet of hij iets wil gan gebruiken Leisbeth

vlinderbloem, 15 jaar helemaal niet hebben doorgeslaapt is niet leuk :(.

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Heel af en toe gaat hij op de bank slapen maar dan moet het echt wel heel erg zijn. Laatst bijvoorbeeld heb ik tot 05.00 's ochtends wakker gelegen (en boos! :)) en toen is hij wel op de bank gaan liggen. Een tweezitter dus niet erg comfortabel. Als we gaan verhuizen gaan we ergens een slaapplekje inrichten waar een van ons dan heen kan, en we gaan beiden afvallen dus dat zal het ook wel minder maken. Verder heeft nog nooit ook maar een middeltje geholpen. :(

16. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Mijn hubbie snurkt gelukkig niet ! Hij praat alleen wel in zijn slaap, soms wel hele verhalen !! Ook schokt hij ook in zijn slaap (weet niet meer wie het zei:))

17. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ vlinderbloem, je kunt er echt heeeeel erg boos om worden als je zolang wakker blijft. Je kunt hem wel wurgen :) i know, ik ga dan gewoon naar beneden, heel erg vervelend. Mischien is afvallen een oplossing.

@ Butterfly, dat is ook grappig :) hele verhalen :)

18. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen

het werkt hier ook, eindelijk geen gezaag gehoord vanacht, jippieeeeeeeeeeeeeeee!!!!

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha top zeg !!!
    ga ik ook eens kijken ...
    maar ik slaap nu met oordoppen in .. meestal een want tim kan snachts ook nog huilen ofzo (is dus nooit)
    maar ook voor de herrie tegen de buren
    ideaal die dingen en gewoon bij de apotheek te halen ..

Deel Deze Pagina