Ik word gek van ....

Discussie in 'De lounge' gestart door mamajanneke, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb zelf in het verleden ook veel te maken gehad met deurwaarders enzo (we zijn er net helemaal uit! :D). Maar goed.
    Als het incassobureau niet akkoord gaat met de betalingsregeling, en jij het gewoon niet kan betalen, dan komt het uiteindelijk voor de rechter. Let wel op dat hierdoor de kosten die jij uiteindelijk zal moeten betalen meer richting de 2000 euro zullen gaan omdat de schuld wel terecht is. Hierdoor zal jij voor de kosten van de rechtzaak etc. opdraaien.
    Het enige wat de rechter nu tijdens de rechtzaak zal doen is beslissen of het terecht is (wat het dus is) en zeggen dat je moet betalen. Vervolgens krijg je hier dan weer een officiele brief over. Indien je dit echt niet kan betalen, ook niet met hun afbetalingsregeling van 400 euro per maand, zullen ze waarschijnlijk loonbeslag gaan leggen. Omdat je inkomen niet zo hoog is (jij zegt 1300 euro per maand) mogen ze niet veel inhouden van de wet. Ik weet niet waaruit je gezin bestaat, (man vrouw kind?) dit hangt namelijk af van je gezinssamenstelling. Bij mijn man en ik mochten ze van de 1400 inkomen maar 50 euro per maand loonbeslag leggen omdat we anders te weinig inkomen zouden hebben.

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    als je eern rechtsbijstand verzekering heeft die even inschakelen

Deel Deze Pagina