hallo! Heb een vraagje, Ik ben nu 17 weken zwanger. Nu voel ik soms mijn baby wel in mijn buik, maar dit is niet regelmatig nog. Maar als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik echt de baby, of deeltjes ervan die zich ook verplaatsten. Mijn man voelt het ook heel duidelijk! Toch raar dat ik hem zo wel voel en op dat moment van binnen niet.... Kan het misschien komen door een eerdere keizersnee waardoor mijn huid wat ongevoelig geworden is? Bij stef voelde ik namelijk eerst de baby van binnen en toen pas met mijn hand. Herkent iemand dit?
Ja, ik herken dat wel ja, heel vreemd Maar ik heb dus een voorliggende placenta, denk dat dat er mee te maken heeft bij mij. Het is trouwens mijn eerste zwangerschap, bij mij is het trouwens later wel minder geworden, de baby word natuurlijk steeds sterker... Groetjes
je kan idd een voorliggende placenta hebben en als je baby daar precies tegenaan schopt in jou periode, heb je kans dat je het dus idd nog niet voelt van binnen.. ik heb het ook, maar ons kindje schopt altijd aan de zijkant
Ik voelde de baby ook eerst aan de buitenkant, rond 17 weken, maar een paar dagen later pas aan de binnenkant. Maar daar zaten dus maar een paar dagen tussen. Nu voel ik de baby ook erg goed aan de binnenkant. Ik vond het ook vreemd dat ik het eerder aan de buitenkant dan aan de binnnenkant voelde. bar
ja vid het ook vreemd bij stef was dit niet zo, andersom... nu begin ik de baby van binnen inderdaad ook meer te voelen! voor Casper is het wel leuk dit natuurijk, kan hj meegenieten!