nu al 4 weken aan het menstrueren!

Discussion in 'Anticonceptie' started by danielle25, Aug 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielle25

Jun 2, 2006
    14
    0
    0
    Ik ben dus nu bijna een jaar van de pil af. Dit is mijn derde menstruatie en die duurt nu dan ook al bijna vier weken. Het is geen grote hoeveelheid bloed dat ik verlies maar toch genoeg om maandverband te dragen. Door deze oorzaak van rare en lange bloedingen ben ik ook aan de pil gegaan dat heeft mijn dokter op mijn zestiende voorgeschreven. De tien jaar dat ik aan de pil was was mijn menstruatie perfect en stipt op tijd. Waarschijnlijk begint de ellende weer net als voordat ik aan de pil begon. De reden dat ik gestopt ben is omdat mijn vriend en ik graag een kleintje zouden willen. Nou weet ik wel dat het beste is wat ik kan doen is naar de arts gaan. Ik ben gewoon altijd zo panisch voor doktersbezoekjes ben dus een beetje benieuwd of iemand weet wat de dokter hier tegen zal doen tabletten of toch doorsturen? En hoe het zit met mijn vruchtbaarheid? Heb ik dan een lange eisprong of gaat de ene ongesteldheid over in de andere? Alvast een beetje advies zou fijn zijn.

liefs danielle

2. kelly26

kelly26 Actief lid

Jul 28, 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi.

zou je toch adviseren om langs de ha te gaan die kan je ook vertellen hoe het met je eisprong gaat,
    ik heb hier verder geen ervaring mee dus kan je ook niet verder helpen, maar wens je wel succes

kus

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ga met Kelly mee. Ik zou dit toch uit laten zoeken, want dit schiet natuurlijk niet op.

Share This Page