Ja, dames.... het is weer zo ver! 2 dagen voor NOD... Nu ben ik nogal van de check-check... dubbel check en check daarom mijn borsten zowat iedere dag Wat schept mijn verbazing net op de wc... Ik heb op beide tepels aders lopen!! En echt... dit heb ik nog nooit gehad!! Wat denken jullie ervan? Liefs Cyntje78
Dat waren bij mij de allereerste tekenen van een zwangeschap. De rest van de symptomen kwamen pas na 7/8 weken. Dus wie weet!
Ik heb 1 hele zere tepel, waar ik gisteren kleine witte bobbeltje zag, weet niet wat dit is. En de andere is ook gevoelig, maar toch ietjes minder, kan deze gewoon aanraken.
Nou... ik moet zeggen dat ik wel een paar verdachte kwaaltjes heb hoor. Steekjes bm... uitstralend naar liezen (net spierpijn) Pijnlijke borsten (vooral rechts) Dit alles begint al een paar dagen zo aan het eind van de middag... heel vreemd! Durf niet zo goed te testen... toch weer bang voor een teleurstelling. Liefs Cyntje78
Zoooooooo, daar ben ik ook super bang voor. Al hebben we deze maand niet gericht geklust, toch hoop je op een wondertje.
was bij mij ook mijn eerste teken van zwangersschap. voor de rest had ik weinig symptonen. helaas is het bij mij bij 8 weken fout gegaan. ik hoop het voor je. zo te zien heb jij ook al genoeg ellende gehad. hoop op een nieuw en gezond wondertje voor je
Mmmm had ik die testen maar niet gekocht vanmiddag.... Tijdens het eten koken kreeg ik lichte ongi krampjes en net op het toilet veegde ik roze af Ik snap er werkelijk niets van.... Wordt ik dus gewoon 2 dagen te vroeg ongi? Liefs Cyntje78
Nee... niet echt... de pijn is vele malen minder (normaal moet ik 1 naproxen 500 mg nemen) net voor het douchen ook niets meer... Maar ik denk dat ik extra beweging krijg vanavond door steeds te checken op de wc. Liefs Cyntje78
Hoi Cyntje, Ik wil je geen hoop geven, maar ik had ook wat bloedverlies 2 dagen voor NOD. Het kan allemaal. Ik was bijna 8 weken zwanger van een 2-ling. Helaas is het toen mis gegaan. Maar dat bloedverlies hoeft niets te zeggen. En wat natuurlijk het codewoord is bij het zwanger worden is... wachten... Maar ik had het dus ook 2 dagen voor NOD, maar was wel zwanger. Groetjes Mezelf
Bij mij deden vooral de zijkanten van mijn borsten zeer en niet eens zo zeer als dat ze normaal voor mijn ongi deden, toen was het meer me tepels en nu was het gewoon een irritant aanwezig gevoel aan de zijkanten maar dat zet nu door naar toch beste wel pijnlijke borsten. En wat die pijn in de liezen betreft dat had ik ook ik dacht dat ik buikgriep had en had in het midden van me buik maar zeg maar boven je schaambot een pijn vanaf de zijkanten uitstralend naar het midden krampjes zeg maar (nog te volgen) hahaha en verder duizelig, misselijk. @cyntje78 was het een roze veeg misschien? liefs lin
@Tinkerbelletje... het was inderdaad een roze veeg, na het plassen... maar met lichte ongipijn in buik en rug. Nu is alles weer over (tot zover dan) Ik heb tóch mijn banner maar terug veranderd... erg he? Als het morgenvroeg nog steeds zo is dan ga ik toch maar eens testen... nu nog banger voor een witte test, maar dan wel verwacht...
Ja ik wil je niet blij maken maar ik had ook een beetje last van mijn onderrug wat ik normaal echt nooit heb ook niet voor tijdens ongi. En als het een roze veeg en je heb niks meer gehad daarna dan is de hoop nog niet verloren toch en idd ik zou ook testen als ik jou was hoor morgenochtend. Ik hoop voor je dat ie positief is. Ik heb ook 4 dagen voor nod posi getest heel licht maar gisteren was mijn nod en hij was echt duidelijk nu bijna gelijk al een dikke streep, nou ik duim voor je! liefs lin
Ja, hij is helaas witter dan wit gebleven Jij niet meer getest?? Ik hoop dat jij meer geluk hebt als ik... Heel veel succes!! Groetjes Cyntje78
Balen Cyntje! Ik hoop dat het snel raak is Maar ik heb nog 1 keer getest met kv (2 voor 5) en toen ik hem had gedaan leek het wel alsof ik af en toe een streepje zag maar dacht dat ik gek werd dus heb hem weg gelegd en de volgende dag pakte ik hem weer (heel stom!) en toen zag ik wel iets duidelijker een streepje. Maar helaas mag ik die niet geloven. Tot nu toe heb ik bruin, roze, rood verlies met heel veel witte afscheiding dat heel erg rekbaar is lijkt wel slijmvlies ofzo ik weet echt niet wat dat is. En ik heb zo een ongie buikpijn. Maar ben bang dat ik nu teveel rood verlies heb en dat het gewoon me ongie gaat worden
Hallo...ik heb alleen last van beurzen borsten als ze in mijn bh zitten maar als ik eraan kom doet het geen pijn heel vaag. Ik heb wel nu bruine vlekjes op me tepels zitten en er komt als ik er in knijp wit vocht uit. Maar kan wel met de dag minder knijpen hoor want ze worden wel gevoeliger Liefs Vonnie