heeft iemand een leuk idee of misschien een site om de geboorte bedankjes zelf te maken? want ik vind als je ze bestellen moet dat het dan alemaal zo vreselijk duur is maar ik vind het wel weer leuk om de kraamvisite wat mee te geven ik dacht als ik nou zelf wat ging maken dan heb ik er ook nog aardigheid aan!
Hoi Gipsy, Ik weet geen site, maar wel een paar ideetjes die ik al bij een eerder topic had gezien. Ikzelf had het volgende in gedachten, ik wil degene die geweest zijn een leuke foto van hunzelf met de kleine opsturen. Andere ideen: bij ons bij de bakker kun je chocola lopen in de vorm van een tut en een fles en daarachter zitten de muisjes, kun je zelf leuk inpakken. Ik heb bij de andere gezien die had een zak knuffelbeertjes gekocht 10 voor 6,60 en om de nek een strikje gedaan en een kaartje erbij. Je kunt ook een mooie foto van de kleine maken, en eventueel een leuke bedanktekst erbij zetten. Een zakje met muisjes, met een bedanktekstje. Voor de rest zou ik het niet weten. Succes ermee Groetjes Monique76
Wij hebben beertjes gekocht, die krijgen een passende kleur strik om hun nekje met een kaartje waar de naam en geboortedatum in staat (zie album) Groetjes, Nikki F