Ik word gek......

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tese, Nov 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

VAN DE MEXICAANSE GRIEP!!!!!!!!!!!

Man man, wat kunnen mensen elkaar toch gek maken zeg! Gewoon allemaal een beetje logisch nadenken.
    Ja, er gaan mensen aan dood, aan de gewone griep ook en daar hoor je niemand over.
    Ja, er gaan mensen dood aan de entingen, aan alle andere entingen ook en het percentage is echt niet hoger, maar daar hoor je niemand over.

Het lijkt wel of niemand geen gezond verstand meer heeft. Als pietje zegt dat er een extra neus aan je hoofd groeit als bijwerking, dan gaat dat van mond tot mond en klaasje laat zn kind al niet meer enten.

Mensen, laat je toch niet gek maken en denk gewoon na met wat gezond verstand.

Sorry hoor maar dit moest ik even kwijt. Word er echt gek van!!

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Heerlijk jouw reactie te lezen. Ik moet je eerlijk zeggen, ik kan het woord Mexicaanse griep niet meer horen.
    Werk zelf als assistente op een huisartsenpost, en daar word je al helemaal knetter!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik kan het me voorstellen. Ik word al gek, laat staan als je daar werkt!!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik vind het allemaal zo overtrokken..;) Omdat een minister besloten heeft voor ik weet niet hoeveel miljoenen aan prikken te kopen wordt iedereen een prik aangeboden.. Anders moeten ze worden weggegooid. En dat is natuurlijk weer zonde van het geld..

PFfff.. ;)

5. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Dat is dus echt bullshit als ik het zo mag zeggen. De reden dat kinderen geprikt worden is om mega besmetting te voorkomen. Risicogroepen krijgen een prik omdat ze een risico lopen en de rest (jonge kinderen) krijgen een prik omdat zij de griep nou eenmaal supersnel verspreiden en nog niet zo'n goed afweersysteem hebben.

Die minister zal het echt een rotzorg zijn of hij de prikken nu weggooid of in de bevolking prikt, het geld is hij toch wel kwijt.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Amen. Lekker kortzichtig ook om te denken dat het alleen om de centen gaat en niet om de volksgezondheid.

7. Luannie

Luannie Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,241
    1
    0
    NULL
    Nou ik moet zeggen dat ik er ook heeeel moe van wordt maar ik ben het wel eens met het inenten..
    Ik werk zelf in het onderwijs en ik denk als daar iedereen ziek wordt... dat er wel een probleem is.. en hoe snel het zich dan gaat verspreiden...
    En inderdaad aan de gewone griep gaan ook mensen dood.. maar de MG is naar mijn idee besmettelijker en heviger dan een gewone griep..

8. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

Dec 18, 2007
    613
    0
    0
    waarom noemt het trouwens de 'mexicaanse' griep? Het is gewoon de varkensgriep!! Vrezen ze dat het vlees in de schappen blijft liggen?

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    haha en hier is het zoveelste topic over de MG waar veel discussie zullen komen:D

Maar even ontopic JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik word er ook helemaal GEK van!!!!!!!!!!!!!!!:x
    GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Heerlijk om even te doen dit! haha

10. JinxieWeasel

JinxieWeasel Actief lid

Oct 16, 2008
    414
    0
    0
    Het gaat die farmaceutische multinationals echt wel om de poen!
    En je moet eens weten wat een enorme dikke vinger zij in de pap hebben als het om inentingen gaat.

oja..... en ik word er ook helemaal gek van:D

11. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

Dec 18, 2007
    613
    0
    0
    heb het antwoord inmiddels gevonden in wikipedia:

Meerdere media en overheden gebruiken de naam 'Mexicaanse griep'. [6] Dit is gedaan omdat de benaming negatief zou kunnen uitpakken voor de vleesindustrie

klopt dus toch...

12. 078mama

078mama Niet meer actief

We hadden het over de minister... En het RIVM laat zich niet adviseren door mensen uit de industrie maar bekijken de feiten.

Maar oke, voordat we een onzinnige discussie gaan krijgen over een onderwerp waar we allemaal gek van worden!

13. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

Dec 28, 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog iemand !

14. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Heel eerlijk gezegd wordt ik gek van al die aparte topics over de mex griep die hier op t forum geopend worden.

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ik werd er ook gek van totdat ik mijn kind doodziek in het ziekenhuis had liggen... Mijn gezonde beer van anderhalf, supergezond. Koorts bijna niet onder de 41 graden te houden en geen andere opties verder tegen de te hoge koorts. Nare onderzoeken etc. Nee ik ben wel wat voorzichtiger met roepen dat ik geen mex. griep meer kan horen!

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik word gek... nee ongelofelijk moe (en ik ben al moe door de zwangerschap) van al die mensen die opeens deskundig zijn geworden en het nodig vinden andere mensen te overtuigen van hun ongefundeerde gelijk.

@nikita: ik hoop dat alles nu weer goed gaat met je beertje?

17. Tese

Tese Niet meer actief

Gooi het eruit meid!! :D

18. Tese

Tese Niet meer actief

Hoe is het nu met mn kindje?

19. Tese

Tese Niet meer actief

Mee eens, gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en beslis voor jezelf. Met je zwangerschap wel alles ok?

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ja, gaat gelukkig allang weer beter! Het is alweer bijna twee maanden geleden. Maar moet eerlijk bekennen dat ik daarvoor ook riep dat ik het woord mex. griep niet meer kon horen. Nu ben ik er toch wel huiverig voor, vooral omdat ze toen in de kweek niet meer konden zien welke variant influenza het was. Ik volg alle topics met ervaringsverhalen dan ook op de voet. Had ik nooit gedaan als mijn zoontje niet zó ziek geweest was... (Dus ik begrijp de uitspatting van mensen die er gek van worden soms ook wel een beetje hoor...)

Share This Page