Mijn zoontje wil niet slapen.. wat moet ik doen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stacey88, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Hallo,

Vanaf vanmorgen half 8 ongeveer wil mijn zoontje niet echt slapen. Ik heb m vanmorgen de fles gegeven en dan doe ik hem in bed maar na een half uurtje begint hij dan te huilen..

Drinken wou hij niet meer, als ik hem de fles aan bood vielen zijn ogen dicht en dronk hij nix meer maar als ik hem dan op bed wou leggen was hij weer klaarwakker en begon het gehuil alweer..

Hij heeft vanmorgen ook veel gespuugd na de fles!

Hij is nu nog steeds wakker, honger heeft hij niet meer want hij drinkt niets.. (hij 'zuigt'' wel aan de fles maar een beetje sukkelig zodat er geen melk uitkomt).

Hij ligt steeds te huilen.. Wat moet ik doen????
    Ik vroeg het me af.. wij hebben rolgordijnen op zijn slaapkamertje maar die zijn niet verduisterend, kan het daaraan liggen? dat het te licht is in zijn kamer? heeft iemand dit misschien gehad?

Ik hoop dat jullie tips hebben wat ik kan doen, want word beetje gek hier hahah!

xxx

2. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Dat het eraan ligt dat z'n kamertje te licht is, lijkt me stug. Het kan best zijn dat het te licht is, maar het lijkt mij dat hij daar niet ineens last van heeft.

Heb je al gekeken of hij koorts heeft? Het kan zijn dat hij zich niet lekker voelt. Je geeft immers ook aan dat hij vanochtend veel gespuugd heeft.

Heeft hij ook een speen? Zou kunnen helpen als hij het prettig vindt om te blijven zuigen.

Als hij geen koorts heeft, zou ik hem gewoon even een tijdje lekker bij me houden en wachten tot hij echt slaapt en dan proberen in z'n bedje te leggen. Niet te snel, want dan wordt hij weer wakker... En dan even lekker laten slapen (hopelijk).

Succes ermee!

3. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Dankje voor je reactie,

hij heeft wel een speen maar die wil hij nooit :(

ik heb m net in badje gedaan en voed m nu.. hij is wel slaperig dus hoop dat hij zo gaat slapen

xxx

Deel Deze Pagina