Grrr ben zo in en in boos!Ben dus op dit moment bezig met een miskraam.loopt mijn moeder bij de supermarkt en een paar mensen wijzen en lachen.Komt er een naar me moeder toe van goh heb je niks te vertellen?Dus mijn moeder helemaal verbaast van neuh hoezo?nou,wisten ze mijn moeder te vertellen dat ik zwanger ben!Ben blij dat ik het mijn moeder zelf al heb verteld!Dus mijn moeder heeft er meteen bovenop gegooit dat het mis was!Ze had het via via de kapper enz enz gehoord!Geld er geen ongeschreven regel dat als je bekenden bij de verloskundige ziet je daar gewoon je b.k over dichthoud?Heb dr twee bekenden gezien en er is er maar 1 kapster!maar dat vertel je toch niet?Kijk als ik nou met een dikke toeter zou lopen alla maar maar zo terwijl je niks ziet?Was eerst van plan om dr eens even op dr werk op te bellen maar mijn vriend zei dat ik dat niet moest doen!de volgende keer als ik haar zie dan krijgt ze wel wat te horen!sorry moest even mijn frustratie kwijt!Dacht dat het iets tussen mijn vriend en mij was maar helaas schijnen er mensen te zijn die zoiets anders zien!Kan ik zometeen vragen gaan verwachten he van mensen die er geen zak mee te maken hebben!Pfffff liefs
ja, altijd prettig als mensen hun mond niet houden. Wij kwamen toevallige een bekende verkoopster bij de prenatal tegen, die heeft gelukkig haar modn gehouden, maar die had het dus tegen een hele hoop andere bekende kunnen zeggen. Het is hun zaak niet.
Jezus meid. Dat moet inderdaad wel heel erg rauw op de dak vallen. Helaas denkt niet iedereen even goed als jij zo doen in het omgekeerde geval. Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het verwerken van je mk en het daarnaast ook nog eens moeten dealen met mensen die je vragen gaan stellen. Dikke knuf.
het is idd behoorlijk bijdehand... naja laat maar aankletsen... probeer je er niet teveel van aan te trekken.. sterkte!
jeetje de brutaliteit! voor hetzelfde geld had jij het nog geheim gehouden.. pfff sommige mensen ggrrr
ja idd stel nou dat ik het nog niet verteld had aan me ouders!Is al redelijk vroeg mis gegaan dus het had gekund!ben echt zo boos he!Zit je al met jezelf in de put en dan is er ook nog zon tr.t die dr mond niet kan houden!ga nu eerst ff een peuk roken om rustiger te worden!
Gossie, die bekende zou als zwangere zijnde toch zelf moeten snappen dat je nog in een periode zit dat het mis kan gaan!?!?!?!? Wat een doosje zeg! Ik zou het niet tegen haar zeggen, hou de eer maar lekker aan jezelf, daar maak je alleen maar jezelf verdrietiger mee! Sterkte!
Wat erg meid dat het een miskraam is. Hopelijk kan je het gerroddel van je af zetten al zal dat niet makkelijk zijn. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte. Liefs Fleur
Grrrrrrrr ik kan me hier ook zo verschrikkelijk kwaad om maken! meid heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam ik weet hoe je je voelt. liefs jane
ik zou helemaal uit m'n stekker gaan. En als ik haar zou zien, toch wel eventjes vertellen, dat ze dat stukje tussen neus en kin voortaan dicht moet houden. En dan nog zo tegen je moeder vertellen. Men, waar haalt ze die brutalitiet vandaan. Donky, veel sterkte.
Ik ga dr niet op het werk bellen maar als ik dr een keer zie dan zeg ik er wel wat van!Is toch niet normaal!ben nog steeds mega boos haha liefs
Ik zou de desbetreffende dame hier toch eens flink op aan spreken. Echt niet normaal! Inderdaad, voor hetzelfde geld wist je moeder er nog niet vanaf. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen in verband met je miskraam!
Sjonge jonge wat een muts heej! Zet haar maar een keer op der nummer hoor, dat heeft ze wel verdiend! Sterkte verder met het verwerken van je verlies meis!
Snap precies wat je bedoeld..waar bemoeien mensen zich mee.. ik kom zelf uit zo'n klein dorpje waar heel erg geroddeld wordt, en helaas zijn het vaak nog verkeerde roddels ook.. ( ikzelf had me waarschijnlijk niet in kunnen houden en haar wel op haar werk gebeld). Kop op meid en een dikke knuff. xxx
Jeetje meid, wat ontzettend rot voor je. Moet je straks aan Jan en Alleman uitleg gaan geven... Sterkte!
Je zou eens bij haar je haar kunnen laten doen en dan quasi-nonchalant vragen of ze nog steeds zo'n last heeft van die nare uitslag daar beneden... En dan, als ze vraagt waar je het over hebt, heel omslachtig je excuses gaan aanbieden: 'Ooow, sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig lag... ik zeg er niks meer over, goed?' En dan vette knipoog erachteraan. Gaat ze er over door (ontkennend natuurlijk) dan kan je nog betuttelend zeggen 'geeft niks, hoor...' (P.S.: sterkte...)
haha dat is een goeie!maar mag er van me kereltje niks over zeggen.Volgens hem maak ik het dan alleen mezelf maar moeilijker! liefs
wat ellendig meid. Zo zie je maar weer dat je mensen kennelijk duidelijk moet maken dat JIJ het zelf wilt vertellen en dat het dus voorlopig nog geheim is. Je kan er nooit vanuit gaan dat een ander die logica ook zo heeft, want niet iedereen denkt zo.
Ik zou dan wel mijn haar door een collega laten doen dalijk word ze pissig en verknald ze je haar! Ik zou haar wel gewoon ff bellen en op een rustige manier(hoe moeilijk dat ook is) uitleggen dat je hier niet op zit te wachten . Dat je het op prijs stelt als ze nu haar mond dicht houdt ivm je miskraam. Ik denk als je het rustig doet en haar op de feiten wijst dat ze zich al heel lullig zal voelen en dat ze echt wel weet dat ze fout zit. Soms doen mensen stomme dingen en denken ze echt niet na , maarja jij zit er nu mee . Probeeer je energie in het verwerken van je miskraam te stoppen ipv in domme mensen die niets beter te doen hebben als kletsen over anderen . Heel veel sterkte meid ! liefs caroline