ineens niet willen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Little22Miracle, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Mijn zoontje is bijna 6 maanden oud, en sinds een paar dagen, valt ie s avonds in zijn eigen bed in slaap wordt na een kleine drie kwartier wakker, om vervolgens te gaan slapen als ie bij mij ligt tot ie slaapt, dan leg ik hem over en dan is het goed,.. alleen ik zelf vindt dit niet erg voor een paar keer maar wil dit niet als "bed ritueel" krijgen. wat kan dit zijn?, moet ik er aan toegeven? ..

Heb ook geprobeerd hem zelf verder te laten slapen, telkens zn speentje weer geven enz,.. maar daarna zet ie het op een krijsen en komt ie helemaal niet in slaap.

Voor dit alles ging ie rond 3,5 maand gewoon zelf slapen even jengelen en meneer sliep.

Kan het komen door zn voeding?

Hij krijgt het volgende:

07:00/07:30 : Fles van 180*6 met 2 scheppen rijstebloem
    09:00/09:30: Fruit
    11:00/11:30: Fles van 180*6
    15:15:/15:30: Fles van 180*6
    19:15/19:30: Fles van 180*6 met 3 scheppen rijstebloem

Vindt hem ook wel weer wat meer huilerig en overdag slapen is een ramp, was het altijd al maar nu is het echt drama

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wij hebben het ook gehad hier, zelfde leeftijd! Ik had toen ook een topic geopend, kreeg veel reacties van mensen met kindjes van dezelfde leeftijd die het ook hadden. Wij hebben hem getroost in zijn kamer en weer in bed gelegd. Ook wel een keer in bed genomen, maar dan steeds een stapje verder, dus in zijn kamer op schoot nemen, daarna in bed troosten enz. Met 9 mnd komt de fase weer ;), we zijn er net een weekje vanaf!

3. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ja ik zat net al beetje rond te kijken en inderdaad een fase, nu na 4 keer terug leggen slaapt ie, ik ga maar een stoel in zn kamertje zetten , dan zit ik ook nog een beetje comfi, die sprongen volgens elkaar wel erg snel op ben je net van de ene af komt de volgende alweer ;)

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha ja dat van die opvolgende fases dacht ik ook net, er is altijd wel wat ;). Zoals ik schreef was zoontje net weer rustig aan het slapen, wordt hij wakker van een snotneusje. Arm ding, maargoed straks is er weer een nieuwe fase...

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ben heel blij te lezen dat meer mensen er last van hebben hihi, wij hebben heerlijk vakantie maar onze zoon is al vanaf dag 1 jengelig, overstrekt zich ineens tijdens het in slaap wiebelen terwijl dat eerder geen probleem was en word ineens standaart na dat hij in slaap is gevallen ´s avonds na 3 kwartier wakker en is dan erg verdrietig. Ook ´s morgens is hij ineens standaardt om half 6 wakker etrwijl dat eerst half 8 was. Hopen dat het snel over is hihi!

6. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ja denk je net het goede ritme te pakken te hebben ( nouja 1 waar je blij om kan zijn :)) begint de "ellende" weer, ja minder als je vakantie heb dat het dan ineens half 6 is ;) ... maar goed iedereen maakt het mee =) , dat is wel een fijne gedachten,. en ooit komt het goed, en dan denk je och was dit het haha ( tenminste heb ik na elke fase )

Deel Deze Pagina