Hoi dames ik heb een vraag....ik heb op 28 juli en 23 augustus sex gehad ik ben nu 12weken zwanger wanneer ik ongi was weet ik niet meer...ik neem aan dat ik niet na 23 augustus zwanger ben geworden want dan klopt de echo niet en na 28 julie moet dan kunnen maar is ik via internet de berekening doe geeft die aan dat ik 19 augustus bevruchting had ben 12 mei 2014 uitgerekend het gekke was dat er eerst alleen een leeg vruchtzakje was 2 weken daarna echo gehad en doen zat het vruchtje er wel met een kloppend hartje toen hebben ze gemeten 5 weken 5 weken erna vandaag dus ben ik 12 weken na opmeten van kindje.snappen jullie hier wat van?gr
Als je nu 12 weken bent dan zou je rond 5 augustus je menstruatie gehad hebben, +/- twee weken later je eisprong...dat is rond 19 augustus. Dus dan zou 23 augustus de bevruchting wel kunnen, want innesteling kan tussen de 6e en 12e dag daarna zijn. O.a. daarom kan je verder of minder ver zijn in je zwangerschap dan je denkt.
Je ei sprong kan behoorlijk wat dagen verschillen in een cyclus dus inderdaad 23 augustus is het bevrucht!
Ik kan je verhaal eerlijk gezegd niet volgen en mede door de layout niet leesbaar. Het is me niet duidelijk wanneer je de echo's hebt gehad